MónTerrassa
Nova campanya per visibilitzar el comerç local i de proximitat de Terrassa
  • CA
La bossa de roba amb el tríptic que s’ha editat de la campanya | L.T.

!--akiadsense-->

“Les botigues de Terrassa m’agraden!”. Aquest és l’eslògan escollit des de l’Ajuntament de Terrassa per una nova campanya dirigida a “visibilitzar els valors del comerç local: proximitat, confiança, professionalitat i tracte personal”. La iniciativa, impulsada per la Taula de Comerç Local de Terrassa, pretén no només fomentar les compres als barris sinó, sobretot, donar a conèixer els beneficis que té per a la ciutat comprar als comerços de proximitat.

El tinent d’alcalde Amadeu Aguado ha expressat que a Terrassa no ens falta ni quantitat ni qualitat. Una qualitat, ha dit, que es veu refermada en la valoració de 7,5 que ha obtingut el comerç egarenc, per sobre de la mitjana, en un informe sobre els hàbits de consum i compra de la província de Barcelona. “Cal remarcar que a Terrassa tenim 2.626 establiments, i el 98% de la compra diària es fa al propi barri; només un 20% de la compra de roba o equipament de la llar es fa a fora”, ha subratllat Aguado.

La campanya que s’inicia aquesta setmana està pensada perquè arribi al màxim de la ciutadania, i per això, s’ha editat un clip promocional però també tríptics informatius, cartells als comerços i vinils als autobusos, a més de lones als grans eixos comercials i anuncis als mitjans. “Vol ser una campanya oberta i viva” ha remarcat Aguado, que per animar la gent a comprar a Terrassa, i fer-ho de manera sostenible, ha anunciat que es distribuiran bosses de roba amb l’eslògan. Se n’han fet una tirada de 1.500 unitats i es podran adquirir de forma gratuïta al punt de voluntariat situat a l’atri de l’Ajuntament de Terrassa els divendres 16, 23 i 30 de novembre, de 10 a 14h.

Paral·lelament, l’Ajuntament de Terrassa té en marxa diversos estudis relacionats amb l’activitat comercial. Així, el més recent és un document que analitza la dinamització comercial al barri de Can Palet. També es té present la identificació de grans zones comercials, anomenades VIPs, s’ha editat una Guia del Comerç orientada a l’assessorament de l’emprenedor, o, properament, entrarà en funcionament una comissió de seguiment de l’Eix Comercial Sant Pere.

Comparteix

Icona de pantalla completa