MónTerrassa
Neix Nomade Vans, una nova marca terrassenca de campers sostenibles

Nomade Vans és una ‘start-up’ terrassenca de furgonetes campers amb dissenys personalitzables que aspira a ser líder del mercat de turisme de vacances sostenible. “Llibertat i aventura per a nòmades conscients” és el lema amb el qual la marca s’ha obert camí amb una gran projecció. I és que tot i haver nascut el gener de 2022, ja compten amb 300.000€ de facturació en els primers tres mesos i més de 25.000 seguidors a Instagram. Els seus dos joves fundadors, Ignasi Ribó i Antonio Luque, aposten per crear “la millor i més sostenible camper del mercat perquè la gent pugui viure aventures i conèixer món de manera responsable”.

Els dos emprenedors van decidir crear la primera marca digital de furgonetes sostenibles i de disseny “després de descobrir l’apogeu d’aquest mercat i veure les possibilitats infinites de millora”, exposen. Treballen amb tres models pre-dissenyats amb una gran capacitat de personalització, perquè cada camper sigui única. Tot i que els extres poden alterar el temps d’entrega, prometen uns terminis d’entrega de temps rècord: Des de la seva pàgina web informen que una vegada confirmada la reserva, la camper pot estar preparada amb tan sols un mes i mig.

Camper de la nova marca terrassenca Nomade Vans | Cedida

“Això ho aconseguim optimitzant i estandarditzant totes les fases de producció”, informa Ribó. “A més, a través de la digitalització del procés de compra i personalització en línia del producte, estem millorant l’experiència de l’usuari a uns nivells mai vistos al sector”. I és que, com insisteix el co-fundador, “cada vegada hi ha un interès més gran a la recerca de la llibertat a través d’experiències que ens connectin amb el món i la gent de tot arreu”.

Materials sostenibles i respectuosos amb el medi ambient

L’start-up aporta el seu granet de sorra oferint furgonetes camperitzades amb fustes sostenibles, carregades amb energies renovables i amb pesos de càrrega optimitzats per reduir al màxim la petjada de carboni. “No hi ha dubte que, ara més que mai, protegir el nostre medi ambient és fonamental”, afirmen. Tot el que fan ho enfoquen perquè es pugui passar més temps a l’aire lliure gaudint de l’estil de vida nòmada i del medi ambient.

Camper de la nova marca terrassenca Nomade Vans | Cedida

Objectiu: 700.000 euros de facturació el 2022

Nomada Vans és una marca molt jove, nascuda el gener d’enguany, però que ja compta amb més de 300.000€ de facturació en els primers tres mesos. El seu objectiu és arribar a facturar 700.000 euros el 2022, revolucionant el món camper. A més, compten amb més de 25.000 seguidors i seguidores al seu compte d’Instagram.

La seva missió és arribar a ser líders del marcat del turisme de vacances sostenible elaborant vehicles “perquè les persones experimentin la llibertat mentre són conscients sobre el medi ambient i el nostre planeta, i oferir els vehicles més sostenibles del món”. “Amb Nomade Vans volem oferir un mitjà únic amb què descobrir llocs inimaginables, amb què experimentar la llibertat i respectar alhora tot el que ens envolta”, conclouen.

Camper de la nova marca terrassenca Nomade Vans | Cedida

Nou comentari

Comparteix