MónTerrassa
Montse Soler, nova presidenta del Club de Màrqueting i Vendes de la Cecot

Montse Soler s’ha convertit en la nova presidenta del Club de Màrqueting i Vendes de la Cecot. Soler relleva a Pol A. Fantoba, qui ha exercit el càrrec des de l’1 de març de 2020 fins al gener de 2025. Tot i això, des de Cecot expliquen que Fantoba continuarà formant part de la Junta Directiva com a vocal, “aportant la seva experiència i coneixement al Club”, afirmen.

Des de la patronal asseguren que Montse Soler afronta aquest repte amb un objectiu clar; “impulsar la innovació en el màrqueting, fomentar la col·laboració entre empreses i adaptar el sector a les noves tendències digitals, sense oblidar la importància de la humanització en el tracte amb els clients”. Així doncs, en la seva primera entrevista com a presidenta, Soler ha subratllat la importància de crear un espai on les empreses puguin compartir coneixement i inspiració per afrontar els reptes del mercat. “Volem que el Club de Màrqueting de Cecot sigui una plataforma on les empreses trobin eines i inspiració per adaptar-se als nous desafiaments del mercat i millorar la seva competitivitat”, ha assegurat Montse Soler.

La nova president també ha explicat que un dels principals desafiaments que vol abordar és la rotació constant de professionals dins del sector. “Veiem com molts equips de màrqueting pateixen una gran rotació, cosa que afecta la continuïtat dels projectes i la consolidació d’estratègies a llarg termini. Hem de treballar per crear entorns professionals més atractius, estables i estimulants”, ha destacat.

Un altre aspecte que Montse Soler ha destacat com a eix prioritari és el paper fonamental de la tecnologia i la digitalització en el màrqueting actual. “La digitalització ens ha donat eines increïbles per connectar amb els clients, però també ens obliga a ser més estratègics i analítics en les nostres decisions”, ha recalcat. En aquest sentit, Soler ha destacat que el màrqueting no només ha d’adaptar-se a la tecnologia, sinó que també ha de mantenir el seu enfocament en les persones. “L’ús de la intel·ligència artificial ha de ser una eina per millorar processos, però no pot substituir el valor de la relació humana amb els clients”, ha afegit.

Comparteix

Icona de pantalla completa