MónTerrassa
Més d’un centenar d’empresaris participen a la 5a edició de Meet in Jazz
  • CA

La consultoria egarenca Rius Consultors va celebrar la 5a edició del Meet in Jazz a la Nova Jazz Cava de Terrassa el passat dijous 6 de juny. Enguany, més d’un centenar d’empresaris van participar en aquesta trobada d’empresaris per “compartir experiències professionals i empresarials en un entorn distès i lúdic”, informen en un comunicat. Aquesta edició portava per títol “El camí de l’èxit: empreses que es transformen” per posar en evidència “la necessitat d’adaptar-se als nous temps”.

L’acte va ser un punt de trobada entre l’àmbit empresarial i cultural de la província de Barcelona, però sobretot de la comarca del Vallès Occidental. Conduit i moderat per la periodista Marta Carreras, en l’acte van participar com a ponents Oriol Rosel Jové, Director Comercial del Grup APLI PAPER S.A.U., Jordi Priu Pont, CEO de MMM Group, i Pau Turon, Vice-President Innovation and Business Developement de B. Braun Group. “Tres referents del teixit empresarial català que han compartit les vivències de les seves empreses per tal de poder adaptar-se per assolir l’èxit i créixer per millorar”, expliquen. Lluís Garcia-Gascón Sala, assessor financer i soci de Rius Consultors, va ser l’encarregat de presentar l’acte.

Més de cent empresaris participen a la 5a edició de Meet in Jazz | Rius Consutors

Els consells dels tres ponents per adaptar-se als nous temps

Rosel Jové va posar èmfasi en la importància de comptar amb curiositat a l’hora de trobar una altra sortida als reptes perquè “en un procés de transformació, t’estàs reinventant cada dia”. APLI PAPER S.A.U., empresa espanyola fundada l’any 1932 i dedicada a la fabricació d’etiquetes adhesives, amb la disminució de la demanda d’enviaments postals, va haver de de reinventar i evolucionar les seves línies de producte, passant a produir ara una àmplia gamma de material creatiu i jocs infantils, però mantenint l’essència del seu negoci: els gomets.

En canvi, la necessitat de transformar el negoci per a MMM Group, fabricant de components d’automoció des del 1944, ha estat més sobtada. Arrel de la pandèmia i la crisi del sector de l’automoció, es van veure forçats a replantejar el negoci. Ara, la companyia s’ha diversificat amb la creació de dues noves divisions: la divisió d’Energia dirigida a la producció d’hidrogen i la divisió de fabricació aditiva. Segons Jordi Priu Pont, CEO de MMM Group, “perquè el teu projecte tiri endavant cal buscar diners intel·ligents, és a dir, socis que t’aportin més, socis que et puguin obrir mercats, que t’aportin idees o que s’arromanguin, si cal, per ajudar a avançar el teu negoci”.

Per altra banda, Turon va destacar que la transformació també ha de ser mental. B. Braun Group, fundada a Alemanya al 1839 i especialitzada en la
fabricació d’equipaments mèdics i farmacèutics, va iniciar la seva activitat a l’Estat espanyol l’any 1995. Arrel de la transformació tecnològica i digital dl sector sanitari, la companyia pretén millorar l’experiència d’atenció al client i ajudar professionals sanitaris en el seu dia a dia impulsant la innovació i els avenços tecnològics en la cura de la salut.

Més de cent empresaris participen a la 5a edició de Meet in Jazz | Rius Consutors

Enric Rius Macias, economista, assessor fiscal i soci director de Rius Consultors, va tancar el debat per donar pas a l’actuació musical del grup Black Coffee Duo per gaudir d’una estona de conversa i de la bona música.

Més de cent empresaris participen a la 5a edició de Meet in Jazz | Rius Consutors

Comparteix

Icona de pantalla completa