Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, recupera els encàrrecs de plats de Nadal a la seva secció A punt per Menjar. Des d’avui, els “Caps” (com a Mercadona es denomina els clients) podran demanar, en qualsevol de les 1.110 botigues que tenen aquesta secció, alguna de les diverses opcions que la companyia posa a la venda pensades per gaudir-ne durant aquestes festes i garantir el gust més casolà i tradicional de cada plat.

Entre l’assortiment d’enguany destaquen dues novetats. Una d’elles és l’amanida russa de marisc, elaborada a base de boques de mar, lluç, llagostins, maionesa i ou filat. L’altra gran novetat és la cuixa de pollastre farcida de carn picada de pollastre, prunes, foie-gras, tòfona, ceba, sal i espècies, acompanyada de salsa de tòfona i puré de patates trufat.

Assortiment que ofereix la companyia per gaudir-ne aquestes festes

Completen l’assortiment nadalenc quatre opcions més. En fred, destaca la safata ja tradicional amb 18 canapès de combinacions diferents, com ara salmó i anet, crema de rosbif de vedella amb formatge i crema de sobrassada amb mel i pinyons. Entre els plats calents, figuren la galta guisada acompanyada de puré de patates trufat, el garrí rostit acompanyat de patates a rodanxes i cebetes confitades, i l’espatlla d’anyell marinada amb romaní, farigola, sal i llimona, acompanyada també de patates a rodanxes i cebetes confitades. Aquesta darrera opció estarà disponible a totes les botigues excepte a les d’Extremadura i Andalusia, on la companyia oferirà cuixa d’anyell per adaptació als hàbits de consum dels clients.

Els encàrrecs es poden fer a totes les botigues amb la secció A punt per Menjar des d’avui fins als dies previs a la nit de Nadal i la nit de Cap d’Any. Per a més informació sobre les dates, es pot consultar la disponibilitat a la botiga.

Màxima qualitat al millor preu

El 1993 Mercadona va posar en marxa l’estratègia SPB (Sempre Preus Baixos), després d’observar i constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una màxima qualitat al millor preu, sempre per aquest ordre, i no canviaven de cost constantment. Durant tots aquests anys, no ha deixat d’apostar per la qualitat, que és un dels reptes principals als quals s’enfronten diàriament tots els departaments de la cadena i l’impuls de la qual representa una oportunitat clara per poder continuar oferint productes, un a un, diferencials.

Tot això es du a terme a través d’una estratègia que fomenta el consum conscient i crític, que es guia per criteris socials i mediambientals, i que persegueix un objectiu clar: garantir un consum de productes de la màxima qualitat amb el menor impacte possible.

Comparteix

Icona de pantalla completa