MónTerrassa
L’Ajuntament activa un dispositiu de suport als veïns afectats pels talls de llum
  • CA

Terrassa estudia emprendre accions legals pels talls reiterats d’electricitat. L’alcalde ha enviat cartes als governs de l’Estat i català reclamant “responsabilitats” i ha exigit a E-distribución “una solució immediata” i una millora de la xarxa. Paral·lelament, l’Ajuntament de Terrassa està treballant per activar diferents dispositius de suport al veïns i veïnes afectats, per facilitar la tramitació d’eventuals reclamacions en matèria de consum, així com per disposar d’informació al respecte, si es produeix un tall en el subministrament elèctric. Al Servei Municipal de Consum s’activarà un dispositiu específic de suport al veïnat afectat per tal de facilitar la tramitació d’eventuals reclamacions en matèria de consum elèctric. En aquest servei s’informarà de la possibilitat de fer una sol·licitud de mediació amb l’empresa i dels pasos a seguir per a la reclamació.

A més, es facilitarà un formulari de reclamació i un document informatiu, que es farà arribar a tothom que ho sol·liciti. Per accedir-hi, es pot fer telefònicament al 93 739 74 29, de dilluns a divendres i de 9 a 14 h, o telemàticament, a través de la bústia de correu consum@terrassa.cat. A més, es disposarà a les Oficines d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de la ciutat tota aquesta informació i assessorament per aquelles persones que per diferents motius no les puguin tramitar telemàticament.

També es preveu activar un dispositiu municipal específic d’informació i suport, per poder rebre els avisos de veïns i veïnes que pateixin un tall de subministrament elèctric, en cas que aquestes no hagin pogut contactar amb la companyia, o no hagin estat degudament ateses. També es preveu intensificar la tasca informativa a través de les xarxes socials corporatives, per fer saber a la ciutadania els passos a seguir en cas de patir talls de llum recurrents a les seves llars. Amb tot, el consistori recorda que aquests talls de subministrament són responsabilitat d’E-distribución, per la qual cosa demana a la ciutadania que abans de fer qualsevol altre reclamació contacti amb la companyia elèctrica (800 760 706), per deixar constància de la incidència.

Comparteix

Icona de pantalla completa