
!--akiadsense-->
La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca ha estat aquest dimecres de bon matí al carrer Santa Cecília de Terrassa. L’objectiu: aturar un desnonament d’una família amb cinc menors al seu càrrec. Després de l’arribada de la Policia Municipal i de la comitiva judicial, la PAH ha aconseguit ajornar l’execució fins a principis de novembre. El pis és propietat de Bankia i aquesta era la segona vegada que s’intentava el desallotjament.
Des de la PAH han manifestat el seu enuig per l’absència de cap representant de l’Ajuntament de Terrassa. A través de les xarxes socials, l’entitat ha lamentat que el consistori, coneixedor de la situació des del mes de juliol, no ha ofert cap tipus de solució a la família. Així mateix, consideren que davant d’un desnonament, membres del govern haurien de ser-hi presents per ajudar amb les negociacions amb l’entitat bancària corresponent i la comitiva judicial.
Es una autentica vergüenza que el @ajterrassa no esté en los desahucios! Es algo de mínimos para poder negociar con el banco y la comitiva!
— PAH Terrassa (@PAH_Trs) 5 de setembre de 2017
Exigimos que el @ajterrassa cambie su forma de intervenir en los desahucios y acuda a todos. Es de mínimos y de sentido común! No creéis?
— PAH Terrassa (@PAH_Trs) 5 de setembre de 2017

!--akiadsense-->