Jack&Jones ha inaugurat la seva primera botiga a Terrassa. Aquest cap de setmana, la firma de moda ha aterrat a la nostra ciutat amb un establiment propi i ha escollit per fer-ho un espai ubicat al centre comercial Parc Vallès. Fins ara, aquells amants de les seves peces de roba podien anar a Positivo Man -tant el local que tenen al carrer de la Font Vella com l’outlet al carrer de Pare Llaurador-, empresa que oferia bona part dels seus productes.
Ara, però, la multinacional compta amb el seu establiment exclusiu i oficial. El que va començar ara fa una mica més d’un quart de segle per part d’un grup d’amics que volien vendre la seva col·lecció de texans, s’ha convertit amb una autèntica indústria tèxtil. Ja no només hi podem trobar pantalons d’aquest teixit -tot i que continua sent el seu emblema i l’objecte més preuat-, des de fa uns anys han ampliat el sector amb tota mena de peces d’estil informal (samarretes, jerseis, jaquetes), roba de mudar, roba de mudar, complements (corbates, mitjons, bosses de mà, etcètera) i, fins i tot, calçat.
En definitiva, tot el que cal per vestir-se de cap a peus. “Estem centrats en garantir la qualitat i els millors estils, a més de tenir una visió de sostenibilitat per reduir l’impacte medioambiental”, afirmen.
Un nou operador per a Parc Vallès
Al Vallès Occidental, Jack&Jones disposava ja d’un altre establiment oficial, situat al centre comercial de Sant Cugat del Vallès, de la carretera de Rubí. Continua d’aquesta manera una lenta però segura expansió, escollint espais estratègics i comercials. Per la seva banda, el Parc Vallès suma un nou operador i comença un 2026 que espera suposar un salt, amb l’arribada ben aviat d’un altre gran operador de moda, com serà Halfprice, i amb l’anunci d’un encara més important cadena de moda que ocuparà un edifici de nova construcció i amb pàrquing inclòs.

