L'equip de Hannun, empresa de Terrassa dedicada als mobles

L’equip de Hannun, empresa de Terrassa dedicada als mobles | Hannun

La pandèmia de Covid-19 ha obligat a moltes empreses a reinventar-se i a buscar noves maneres de venda per poder subsistir. Hannun, jove empresa egarenca dedicada als mobles artesanals, ha sabut trobar la fórmula no només per mantenir la seva facturació sinó fins i tot multiplicar-la per set durant els mesoss de crisi sanitària. Segons expliquen els impulsors del negoci, Maurici Badia i Joan Álvarez, a La Vanguardia, Hannun va passar de demanar una ronda de finançament per poder passar la crisi sanitària davant un “enfonsament de les vendes” a tenir com a previsió per aquest 2020 d’uns ingressos superiors als cinc milions d’euros, quan l’any passat en van fer un total d’1,2.

La clau ha estat l’aposta per les xarxes socials, especialment, Instagram. Amb un compte que supera els 400 mil seguidors, fins i tot s’ha creat un nom per als més fidels, els hannuners. Amb l’ajuda d’influencers han aconseguit diferenciar-se i donar a conèixer la seva marca. Ara mateix, l’empresa exporta a més de trenta països i esperen també contactar amb artesans locals per evitar al màxim el transport per carretera.

Nou comentari