Hannun ha comprat l’empresa Artesta i té previst obrir pròximament un nou hub logístic a Hongria. Aquestes són les principals novetats que ha donat a conèixer la marca internacional de mobles i articles de decoració de la llar, amb seu a Terrassa, ha donat a conèixer en un comunicat aquesta setmana. La compra de la companyia de làmines decoratives s’ha fet per un preu de 500 mil euros, i Hannun espera amb això poder millorar la seva rendibilitat i seguir potenciant el seu creixement.
D’aquesta manera, la firma terrassenca s’ha fet amb la totalitat del capital de l’empresa online, la qual té una cartera de més de 35 mil clients -10 mil dels quals procedeixen de fora de l’Estat-, a més d’oferir un catàleg amb més de 8 mil referències i tenir cinc milions de visites en el seu portal d’internet. Amb aquesta adquisició, Hannun entra de ple en una categoria complementària a les que actualment treballava: un producte de tiquet menor, major recurrència i alts marges de benefici.
A més, també li servirà per impulsar la internacionalització del negoci, ja que Artesa té presència al Regne Unit, on acaba d’obrir una filial. I té previst fer-ho pròximament a Alemanya, que juntament amb França i Itàlia constitueixen els mercats principals d’Hannun, a més d’Espanya.
El primer hub però no l’últim
En l’aposta per la internacionalització i el creixement, aquesta mateixa setmana, el consell d’administració d’Hannun també ha anunciat que obrirà un nou hub logístic a Hongria. L’empresa ha explicat que es tracta d’una iniciativa per rebaixar els costos logístics, millorar el temps de lliurament de les comandes i reduir l’impacte ambiental que es genera al llarg de tot aquest procés.
El centre d’Hongria és el primer d’un pla més gran d’implantació de hubs logístics de Hannon, que buscaran ampliar encara més les capacitats logístiques de l’empresa i ampliar la quota de producció internacional.