x
Supermercat del Grup Bon Preu i Esclat | GRUP BON PREU I ESCLAT

El Grup Bon Preu ha facturat 1.347 milions d’euros durant l’exercici 2018, tancat el 28 de febrer. Aquesta xifra representa un creixement del 12,4% respecte l’any anterior. Els resultats confirmen la tendència ascendent de l’empresa, que es troba immersa en un procés de transformació digital per tal d’oferir una experiència única als clients. Durant el 2018, el Grup Bon Preu ha invertit 145 milions d’euros, bàsicament destinats a la construcció de nou nous establiments i a l’impuls del nou servei de compra online. A través del web BonpreuEsclat.com, així com l’aplicació mòbil, han posat en marxa l’entrega a domicili a Osona, el primer punt a partir del qual es volen anar expandint. A partir d’aquest febrer també estarà disponible a Vic, Gurb, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta.

Aquest exercici han obert nou establiments: sis hipermercats Esclat a Sant Cugat del Vallès, Girona, Lloret de Mar, Castelló d’Empúries i Tossa de Mar. I tres supermercats Bonpreu a Les Corts de Barcelona, Vilanova del Vallès i Ulldecona. També han obert cinc noves benzineres EsclatOul (Lliçà d’Amunt, Castellbisbal, Ulldecona, Vilanova del Vallès i Castelló d’Empúries). L’impuls del servei online ha permès que el grup ja disposi de fins a 12 punts de recollida de compra online: Terrassa, Girona, Malla, Manresa, Mataró, Olot, Reus, Sant Joan Despí, Vic, Vilafranca del Penedès, Mollet del Vallès i Lliçà d’Amunt.

Nou comentari