MónTerrassa
Foment, Consum i OAE, a punt per tornar a obrir presencialment
  • CA

L’Oficina d’Atenció a l’Empresa (OAE) té previst oferir atenció presencial des del primer dia de la Fase 1, sempre amb cita prèvia i en la franja horària de 8.30h a 14.30. La cita prèvia d’informació sobre tràmits es pot sol·licitar al 010, a citaprevia.terrassa.cat, amb l’app Sense Esperes o presencialment a la mateixa OAE (c/Telers, 5, 1a planta). La cita prèvia d’assessorament tècnic especialitzat s’ha de sol·licitar per telèfon (937397000, ext. 4951) indicant l’àmbit en què es demana l’assessorament (legalització d’activitats, comerç , emprenedoria i economia social, alta d’autònoms i constitució d’empreses, etc). Continuen oberts els canals de comunicació no presencials, és a dir, la bústia [email protected] i el canal telefònic d’atenció: 937397000 (ext. 4951) dilluns a dijous de 9 a 13 h i de 15 a 18 h, i els divendres de 8.30h a 14.30h o bé de 937397000 (ext 4952) dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h.

Foment de Terrassa té previst oferir atenció presencial en la Fase 1, una vegada completada l’adequació dels espais als requisits de prevenció i seguretat. Mentrestant, s’ofereix l’atenció telefònica el seu horari habitual de 9 a 14 h i de 15 a 19 h a través del telèfon 937891111. També es pot demanar cita prèvia per un assessorament individualitzat o seguiment de tutories a www.terrassaocupacio.cat.

El Servei de Consum, ubicat a la segona planta de l’edifici de Foment de Terrassa, tornarà a fer atenció presencial en la Fase 1, amb les mesures de distància i de seguretat necessàries.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa