L’empresa egarenca Hannun, especialitzada en el disseny i comercialització digital de mobles i decoració, ha estat seleccionada per la revista d’economia i finances Emprenedores entre les 100 empreses que més capacitat de generar ocupació han tingut en l’ecosistema d’arreu de l’Estat espanyol. La revista exposa que el llistat d’enguany “no es tracta d’un rànquing” sinó que “tots els emprenedors seleccionats tenen el mateix rang”.
La revista ha valorat en l’empresa terrassenca hagin creat una xarxa de 200 artesans, que donin treball a 67 persones i que tinguin presència a més d’una trentena de països. També valoren positivament que hagin estat” la primera empresa de l’Estat de mobles en rebre el BCorp” i que cotitzin “en el BME Growth amb una valoració superior als 31 milions d’euros”.
Hannun aposta per la sostenibilitat i la fabricació a tallers locals
Maurici Badía (CCO) i Joan Álvarex (CEO) van crear l’empresa de mobles l’any 2019 amb un model que “aposta per la sostenibilitat, per la fabricació en tallers locals en condicions justes i per l’ús de materials respectuosos”. Segons exposen a Emprendedores, “només aconseguiràs consolidar aquest talent si ets generós, ja sigui amb equitat, salari o temps per ells”, i afegeixen que “no intentis canviar a les persones, deixa que treguin el màxim de qui son i puguin ser”.
Més sobre l’empresa Hannun
Segons exposen a la pàgina web de l’empresa, treballen per “transformar aquest model de producció que es basa en el fast furniture, i ho fem apostant per un model sostenible i respectuós amb el medi ambient i la societat”. A Hannun es consideren “transparents i responem a les vostres demandes, acreditant i certificant de forma oficial que els nostres productes són sostenibles i respectuosos amb el medi ambient”.

