MónTerrassa
Dos projectes de Healthcare Vallès són seleccionats per al 4YFN 2026

El 4YFN del Mobile World Congress Barcelona, un esdeveniment dedicat a start-ups dins del Mobile World Congress, ja ha donat a conèixer els projectes que han estat seleccionats per a l’edició del 2026. Entre els seleccionats trobem dos projectes la preacceleradora Healthcare Vallès, impulsada per la Patronal Cecot.

Les iniciatives seleccionades es van escollir en el Demo Day del Programa Primer 2025, celebrat aquesta setmana a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm. La jornada va reunir els 19 projectes preseleccionats dels diferents programes de preacceleració que formen part del Programa Primer, iniciativa del Departament d’Empresa i Treball amb el cofinançament del Fons Social Europeu Plus. D’aquests 19 projectes, un jurat expert en innovació i emprenedoria va escollir les sis iniciatives amb més potencial d’impacte, innovació i escalabilitat.

En aquesta edició, la preacceleradora Healthcare Vallès de la Cecot hi ha participat amb cinc projectes, dels quals dos han estat seleccionats per formar part del 4YFN 2026. Es tracta de Foresee, promogut per Anna Comas Fenoll, i Polar NanoPharma, liderat per Ivan Ramos Tomillero, dues startups que desenvolupen solucions en l’àmbit de la salut i la tecnologia mèdica.

Sobre la selecció d’aquests dos projectes, Laura Sallent, directora del departament d’Emprenedoria i Creixement Empresarial de la Cecot, ha destacat que “aquesta xifra reforça el paper de la Cecot com a agent clau en l’impuls de l’emprenedoria innovadora vinculada a l’ecosistema sanitari”. Així mateix, Sallent també subratlla que “la continuïtat dels resultats posa en valor un model de preacceleració especialitzat, alineat amb les necessitats del territori i amb capacitat real de generar projectes competitius”.

Si es tenen en compte els resultats de les tres darreres edicions, la preacceleradora de la Cecot ha facilitat que vuit projectes del sector salut i cures tinguin presència i visibilitat al 4YFN en tres anys; tres projectes seleccionats el 2023, tres més el 2024 i dos en aquesta edició del 2025.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa