Dacia ha presentat la seva nova imatge corporativa i el seu pla de transformació. La marca rebla la importància estratègica de la ciutat egarenca. Ho ha fet en un acte de celebració al Movento Auser Dacia Terrassa. És una de les primeres en l’àmbit espanyol i la primera de Catalunya.
La marca Dacia ha fet una revolució viva i autèntica amb la nova imatge, totalment transformada la seva gamma, i ara també la xarxa de concessionaris.
Els resultats no s’han fet esperar i Dacia ha rebut més de 50.000 comandes de models de la nova imatge, des del seu llançament el 2022. Ha permès aconseguir els millors resultats de la seva història, assolint la seva quota de mercat en particulars més alta, amb un 9%. I és que els nous models, que inspiren aventura, robustesa i advoquen a més a més per un consum responsable, han calat en els gustos del consumidor espanyol.

Els assistents
Els principals assistents a l’acte han estat Fernando Vara, director de Postventa i Calidad de Dacia España; Miquel Martí Pierre, CEO de Movento; Miquel Martí Escursell, president de Moventia; l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, i el tinent d’alcalde Xavier Cardona. La rellevància d’aquesta presentació es va demostrar amb la participació de representants de la Cambra de Comerç de Terrassa, Pimec i Cecot, consolidant així la importància i l’abast de la iniciativa de Dacia en aquesta fase clau del seu desenvolupament.
La nova imatge interior del concepte Dacia es basa en els principis de funcionalitat, flexibilitat, ecoresponsabilitat i control de costos.
Miquel Martí Pierre, CEO de Movento i membre del Consell d’Administració de Moventia: “Aquest és un dia molt important per a Movento, perquè tenim l’oportunitat de presentar la nova imatge de la marca Dacia a Catalunya, dins del que anomenem “La ciutat de l’Automòbil del grup Movento a Terrassa”, i on tenim representades totes les nostres marques. Avui aconseguim el 40% de la cuota de vehícles en aquest municipi, la qual cosa és una mostra de la nostra aposta i compromís amb ella i amb el sector de l’automoció a la província de Barcelona”.
Amb l’objecte d’estar el més aprop possible del client, hi ha altres canvis rellevants: el venedor seu al costat i no davant, amb una pantalla compartida que facilita l’intercanvi i la configuració del vehicle, i la seva connexió també garanteix la confiança i la transparència.”
