UGT ha denunciat que el servei de Correus de Terrassa està “al límit”. El sindicat afirma que la Unitat de Repartiment 2 de la cocapital vallesana, ubicada al barri de Can Jofresa-Can Palet, acumula “setmanes amb un dèficit de personal que està afectament greument la qualitat del servei públic” de l’empresa postal.
“La falta de cobertura de plantilles a la Unitat de Repartiment número 2 de Terrassa està ocasionant el deteriorament en la prestació del Servei Públic de Correus en aquesta localitat i una sobrecàrrega de treball. Estem a l’espera que des de la Direcció de Correus a l’Àrea Nord-est s’adoptin mesures que posin fi a aquesta situació”, ha manifestat Rubén Valdés, secretari Postal d’UGT en declaracions recollides en un comunicat.
Menys personal i increment de la paqueteria
En aquest sentit, el sindicat afirma que de les 27 seccions de repartiment que hi ha al municipi, un total de 13 no estan sent cobertes. I això es trasllada en “una sobrecàrrega de feina per al personal de Correus i un deteriorament en la prestació del servei a la ciutadania”. Per això, el representant sindical subratlla que “volem millorar les nostres condicions de treball, però també volem que millori el servei públic que Correus ha d’oferir a la ciutadania i que ha anat empitjorant”.
Per tot plegat, des d’UGT s’ha traslladat la situació de precarietat en què es troba Terrassa a la Direcció de Correus a Catalunya. El sindicat ha proposat a l’empresa un increment de contractacions per tal de suplir les baixes i vacants dels darrers mesos, i posar fi, així, a la sobrecàrrega existent tant per la falta de personal com per la “gran quantitat de paqueteria que s’ha de repartir”. La primera presa de contacte que han tingut amb la direcció ha estat satisfactòria, ja que han arrencat el compromís “que s’estudiarà la situació i es reforçarà la plantilla”. Tanmateix, el sindicat recorda que calen “mesures immediates” per evitar cronificar la situació, i evitar més retards en el servei de repartiment a la població terrassenca.
