Argis Living ha començat a comercialitzar els immobles del sector de l’AEG. El grup madrileny és el responsable de vendre els més de 400 habitatges, repartits en diferents edificis bessons, que ocuparan la gran pastilla urbanitzada a la banda de l’avinguda de Jaume I, després que arribés a un acord amb Acciona, promotora que els està construint. Malgrat que quan es va anunciar aquest nou complex residencial es va dir que els pisos serien de lloguer, finalment, s’ha optat per vendre’ls.
Davant la notícia de la venda dels 420 pisos de l’AEG, la reacció contrària a la nostra ciutat s’ha fet notar. Un dels qui ha mostrat més contrarietat per aquesta decisió ha estat la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca de Terrassa. En una piulada, l’associació ha criticat la “no política” d’habitatge del govern municipal, un fet que asseguren que “té conseqüències greus per a Terrassa”. A més, han destacat que “la llei d’urbanisme permet obligar al promotor a què construeixi habitatge protegit de lloguer i no de venda”, però critiquen que l’Ajuntament de Terrassa “no ho ha fet” i demanen explicacions a l’alcalde, Jordi Ballart.

“Argis Plaça de Llum”, amb piscina, garatge i gimnàs
La firma madrilenya ofereix la informació detallada de la promoció anomenada “Argis Plaça Llum” al seu web, que encara es troba en una fase molt inicial. Indica que es tracta de pisos d’1, 2 i 3 dormitoris amb terrassa. I aprofiten per lloar-ne la ubicació, “és un entorn consolidat que destaca per la seva tranquil·litat i comoditat, amb tots els serveis a prop: zones verdes, oferta d’oci, comerços, centres educatius i una excel·lent xarxa de transport públic”, diuen.
Pel que fa als preus, oscil·len entre els 169.000 euros (per un pis d’uns 57m2 amb 6m2 de terrassa, un dormitori i un bany) fins als 253.000 euros (per als pisos de plantes superiors, amb dos dormitoris i dos banys, de 87m2 i una terrassa de 10m2).
Més enllà dels pisos, destaquen els espais comunitaris dels edificis, que tindran piscina amb solàrium, gimnàs, sala multimèdia, espai de co-working, zona gourmet o chill-out. A més de sales de reunions. Tot un complex pensat per un públic diverses de famílies, edats i interessos. A més, tots els habitatges compten amb una plaça de garatge privat inclòs.



