L’empresa Cobs & Tops, especialitzada en dònuts i berlines, aterrarà ben aviat a Terrassa. Ho farà en un local del carrer Gavatxons, a la Casa Higini Roca, ubicada al número 19. D’aquesta manera, l’establiment torna a recuperar vida després que Valira -dedicada a productes relacionats a la cuina– abaixés les portes ara fa uns mesos sense massa èxit.
Cobs & Tops és un negoci creat per tres nois del Baix Llobregat que van decidir obrir el seu propi negoci. La primera botiga es va muntar al Baricentro de Barberà del Vallès i l’any passat van obrir a la Rambla de Sabadell. Ara, li ha arribat al torn a Terrassa.
La gràcia és que els productes son personalitzables. S’elaboren en un obrador artesà i s’ofereixen més de 900 combinacions possibles gràcies a la vintena de farcits i guarnicions diferents. El local és petit així que tot apunta que estarà pensat per un format “take away” (per emportar). Per ara, el cartell només anuncia una pròxima obertura però no s’especifica quan.

Nous locals i tancaments
No és l’únic establiment que obrirà o ha obert les portes en un radi de 200 metres. Al carrer de l’Església, després d’un pas fugaç d’un forn de pa, el local de davant la residència Sant Josep Oriol, ara s’ha convertit en una petita cafeteria-pastisseria. És de l’empresa “786 Coffee Bakery” i a més de tenir taules per poder prendre’s allà mateix el cafè i una pasta (s’hi pot entrar també des del carrer Mosteriol), hi ha la possibilitat d’encarregar i rebre-les a casa.
Malauradament, en el mateix carrer, recentment, han tancat les portes dos locals, un de roba per infants que s’ha traslladat al carrer Font Vella, 32, i la mítica botiga de roba per a dones Ma Dolors, que s’ha jubilat la propietària.
A la plaça Vella encara es mantenen diversos locals tancats. Destaca, on abans hi havia la joieria Tous i que semblava que s’havia llogat, per ara no hi ha moviment. Com tampoc a la cantonada amb Jaume Cantarer on hi havia un establiment d’estètica que va abaixar la persiana ara fa poc més d’un mes. Evidentment, al carrer Major resta pendent l’immens local que ocupava H&M, mentre que al carrer Cremat, la cadena Nespresso s’ha traslladat ara fa poques setmanes en un nou local sorgit de les obres on hi havia abans el cafè Cremat, i ha tancat el del carrer Unió.

