Cinc empreses i entitats de Terrassa seran premiades a la 28a edició dels guardons Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial 2023, uns premis que es lliuraran durant la Nit de l’Empresa el pròxim dijous 26 d’octubre, que tindrà lloc a Sant Cugat del Vallès per primera vegada en la història. Les empreses egarenques premiades son: COMSER, MINDTRAVELER BCN, CENTRE DENTAL LES ESCOLES, LEITAT TECHNOLOGICAL CENTER, i l’entitat CLUB NATACIÓ TERRASSA. També es premiaran TGO DX (bus4.me), d’Olesa de Montserrat, NOMADE NATION, de Sabadell, i l’Associació Sant Cugat Empresarial.
Del prop més de seixanta candidatures presentades en aquesta edició, els membres del Jurat van dictar a favor d’aquestes vuit empreses i entitats, que rebran els premis en les següents categories:
- Club Natació Terrassa (Terrassa). Reconeixement al compromís amb l’Eficiència Energètica i la Sostenibilitat – patrocinat per PORT DE BARCELONA
- Comser (Terrassa). Transformació digital | Sector Indústria – patrocinat per CONSORCI ZONA FRANCA DE BARCELONA
- TGO DX bus4.me (Olesa de Montserrat). Transformació digital | Sector Serveis – patrocinat per eDIVERSA GROUP
- Mindtraveler BCN (Terrassa). Transformació digital | Sector Comerç – amb el suport de CCAM GENERALITAT
- Nomade Nation (Sabadell). Millor jove iniciativa empresarial – promogut pel Cercle Cecot de Joves Empresaris – patrocinat per OCCIDENT
- Centre Dental Les Escoles (Terrassa). 8è Reconeixement CaixaBank a la PIME responsable
- Leitat Technological Center (Terrassa). 6è Premi Vítaly Empresa Saludable. Categoria fora de concurs en aquest Jurat. El procés de selecció i votació ha anat a càrrec d’un comitè tècnic de Vítaly qui ha donat la màxima puntuació a l’empresa Leitat en aquesta edició a les accions de prevenció i salut laboral.
- Associació Sant Cugat Empresarial. Associació empresarial. Categoria fora de concurs.
Judith Viader, Reconeixement Cecot a la Personalitat 2023
A més a més, també es lliurarà el Reconeixement Cecot a la Personalitat 2023 a l’empresària Judith Viader, directora general de Frit Ravich, per la seva trajectòria professional.
Viader és llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses i Master in Business Administration per ESADE. El 1997 va assumir la Direcció General de Frit Ravich, prenent el relleu generacional en la propietat de l’empresa, fundada pel seu pare Josep Maria Viader fa seixanta anys, tal com apunta la patronal.
Amb seu a Maçanet de la Selva, Frit Ravich compta amb un equip de més de 1.000 professionals i atén més de 50.000 punts de venda setmanalment i gestiona 3.700 comandes cada dia. Des de la seva fundació ha crescut de manera sostinguda i actualment està present a 38 delegacions, “consolidat-se com a referent nacional en l’elaboració de Patates Fregides, Snacks i Fruits Secs”, exposen.

La 28a Nit de l’Empresari se celebrarà a Sant Cugat del Vallès
El lliurament de premis tindrà lloc el dijous 26 d’octubre en el marc relacional de la Nit de l’Empresa, que enguany s’organitza al Teatre-Auditori de Sant Cugat del Vallès, i confrontarà la intel·ligència artificial i la intel·ligència humana com a binomi per impulsar el progrés.
A més, la Cecot vol tornarà a fer de la Nit de l’Empresa un esdeveniment Carbon Neutral per segon any consecutiu. “A la Cecot prioritzem l’impuls de l’activitat empresarial i el creixement econòmic, però també vetllem perquè aquest sigui conscient, respectuós i sostenible, ja que no tot s’hi val”, explica Xavier Panés, president de la Cecot.
Membres del Jurat dels Reconeixements 2023 al Progrés Empresarial
Els membres del Jurat dels Reconeixements 2023 al Progrés Empresarial son els següents: Xavier Panés, president de la Cecot (presidint el Jurat), Jordi Torrades, director general de Comerç de la Generalitat de Catalunya, Maisé Balcells, segona tinenta d’alcalde i regidora delegada d’indústria, empresa i emprenedoria de l’Ajuntament de Terrassa, Albert Salarich, regidor d’Empresa, Innovació i Internacionalització i Energia de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, Xavier Roca, director d’ESEIAAT-UPC, Xavier Mendoza, director general d’ESADE, José Orihuel, redactor en cap d’Expansión a Catalunya, Eduardo Magallón, redactor d’economia a La Vanguardia, Albert Martín, redactor en cap d’economia del Diari ARA, Marc Basté, director del Grup d’Edicions de Premsa Local, Elena Busquets, directora de Viaempresa, Sergi Artigas, president del Club Cecot Innovació i Tecnologia, Ninna Torres, president del Cercle Cecot de Joves Empresaris, Beatriz Rocamora, directora de Banca d’Institucions a Barcelona de CaixaBank, Pere Arch, director territorial de Vítaly, Jaume Escandell, director general d’eDiversa Group, Francesc Roca, vicepresident de la Cecot i president del Gremi Tèxtil, Carlos Garriga, vicepresident de la Cecot i president de la Federació Empresarial del Metall, Toni Palet, vicepresident de la Cecot i president del Gremi de la Construcció, Cristina Escudé, presidenta de Cecot Comerç, Josep Rull, president de la Comissió d’Energia de la Cecot.


