MónTerrassa
Centre d’estètica del Cementiri Vell busca nou propietari
  • CA

Un centre d’estètica ubicat al barri del Cementiri Vell de Terrassa busca nou propietari. Es tracta d’un negoci plenament consolidat que porta en funcionament més de 15 anys. La gestió de la cessió córrer a càrrec de la plataforma Reempresa, impulsada des de la patronal Cecot, que és l’encarregada de posar en contacte el futur emprenedor amb el vell. Expliquen que el motiu de la cessió ve motivada per un canvi de residència de l’actual propietària, que es trallada a viure a una altra província i li és impossible mantenir el negoci en actiu. Tanmateix, la seva il·lusió seria que es mantingués obert de la mà d’una altra persona interessada.

Ubicat a tocar de la zona universitària, el local compta amb una clientela -sobretot dones- fixa, majoritàriament provinent del mateix barri. Ofereix serveis de depilacions, fotodepilacions làser, manicures i pedicures, massatges i maquillatge. I malgrat que hi ha algun establiment més dedicat al mateix sector, no es troba molt a prop. La propietària manifesta que “el negoci és viable” i que “la trajectòria econòmica i estratègica de l’empresa ha estat positiva”, arribant a facturar en l’últim any fiscal més de 40 mil euros. Això ha donat per treure’s un bon sou i no faltar-li feina. Això sí, no tenia treballadors a càrrec.

El local és de lloguer. Té 60 metres quadrtas i està molt ben ubicat, en una zona molt transitada, amb molta joventut, d’ambient universitari però també de barri, i al costat d’una escola. El preu del lloguer del local són 625 euros mensuals. I subratlla que els proveïdors amb els quals es treballa són principalment catalans. Reempresa indica que el preu de cessió del negoci són 39 mil euros, negociables, i que inclouria el centre d’estètica totalment equipat (mobiliari, màquines làser, electroestimulacions, presoteràpia, cabines, etc) i fons de comerç. Més informació de l’oferta i per poder-se posar en contacte, clicant aquí.

Centre d’estètica ubicat al Cementiri Vell busca nou propietari | reempresa

Comparteix

Icona de pantalla completa