MónTerrassa
Carrefour anuncia un macroprojecte a Terrassa
  • CA
La directora general de Carrefour Property, Lola Bañón
La directora general de Carrefour Property, Lola Bañón | Carrefour Property

!--akiadsense-->

Carrefour Property ha presentat la seva estratègia per als pròxims tres anys, que inclou la reforma de 50 dels 120 centres que té a l’Estat, valorats en 2.800 milions d’euros, i nous projectes en tres localitats, entre les quals, ha avançat, s’hi troba Terrassa. Així ho ha anunciat la directora general de la filial immobiliària del Grup Carrefour, Lola Bañón, que ha destacat que entre les principals estratègies de la signatura es troben la millora de l’experiència de client en “defensa de l’espai físic”, l’optimització de les superfícies mitjançant la incorporació de nous usos comercials i el posicionament dels seus centres com a espais per a tota la família.

En aquest sentit, Bañón ha assenyalat que estan treballant en la inversió de propietats no explotades, amb la creació d’espais hotelers i centres de negoci en el milió de metres quadrats d’edificabilitat sobrant que el grup destina en l’actualitat als aparcaments dels centres. “El cotxe autònom encara és un repte al nostre país, dels milions de metres quadrats que disposem molts es destinen a aparcament, però a mitjà termini aquests espais podrien emprar-se en l’edificació d’hotels -sense promoció directa-, o ‘business centers’, sempre salvaguardant l’experiència de compra del client i buscant la reinvenció de l’espai de l’hipermercat”, ha puntualitzat Bañón.

Per ara, només ha trascendit que el projecte que la filial immobiliària de Carrefour té pensat per a Terrassa s’obrirà, previsiblement, el primer trimestre de 2023, i que es tractarà d’una superfície de 62.302 metres quadrats. Segona ha pogut saber Món Terrassa, Can Parellada serà la ubicació. Hi ha metres disponibles comercials i és trama urbana i sembla que des de fa anys hi ha permís de la Generalitat. L’empresa ha avançat que serà un dels tres grans projectes -juntament amb Lleida i Córdova- amb la incorporació dels nous “usos comercials”. Fonts de Carrefour han explicat que és un projecte desenvolupat fa anys i que ara es pot fer, i que té tots els requisitis per ser el primer dels tres a ser una realitat. La idea és reaprofitar espais i crear una nova oferta comercial. La data del 2023, han reblat, és aproximada, però la voluntat és obrir més o menys en aquesta data.

Per a finalitzar, Lola Bañon ha destacat que “el nostre objectiu és que els nostres centres siguin part activa de les ciutats. Centres que creïn ciutat. Centres on lògicament el retail, el comerç, té un paper protagonista, però on cada vegada més s’aniran integrant altres usos, altres serveis, que complementin i optimitzin les nostres superfícies, que donin resposta a les noves necessitats del consumidor”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa