MónTerrassa
Carlos Neila crea DietTupper, l’opció de menjar preparat saludable i a domicili
  • CA
L'empresari Carlos Neila amb els dos productes disponibles: DietBox i DietTupper
L’empresari Carlos Neila amb els dos productes disponibles: DietBox i DietTupper | Cedida

!--akiadsense-->

L’emprenedor terrassenc Carlos Neila llença al mercat una segona línia de productes. Després de l’èxit recollit amb DietBox durant quatre anys -la qual properament començarà la seva expansió internacional-, l’egarenc ha creta DietTupper. Es tracta d’un web que realitza tuppers o taifes de dinars i sopars saludables i que els envia al teu domicili de forma mensual.

El funcionament de DietTupper és senzill. Primer, tries el pack de Menjars o Sopars (aquests no contenen hidrats de carboni) i esculls si necessites 10 o 20 tuppers al mes. Un cop realitzada la compra accedeixes al compte de client per si vols personalitzar el menú: cada mes tindràs 20 tuppers diferents per triar. Si ets de bon menjar, podràs seleccionar el menú XL que conté més quantitat per tan sols 1 € més per tupper. A més, tenen tuppers sense necessitat d’escalfar al microones; opcions vegetarianes, veganes i gourmets.

A principis de mes, cuinen els tuppers de forma sana sense additius, sense conservants, sense colorants. Quan estan llestos, els envasen al buit mitjançant un sistema de pasteurització que allarga la data de consum de 30 a 40 dies conservant-ne totes les propietats. Tots els mesos rebràs els tuppers la primera setmana i podràs triar el dia de recepció entre dijous, divendres o dissabte. L’empresa egarenca dona cobertura a tota la península ibèrica i durant tot el trajecte controlen la temperatura perquè es mantinguin frescos. A més, com a valor afegit, tenen una botiga en línia d’aliments frescos saludables.

Ha estat un llarg viatge des que tot va començar en una habitació d’hotel a Alacant. Actualment, l’empresa de Neila compta amb unes instal·lacions de 400m2 situades a Terrassa i esperen seguir creixent quota de mercat amb la gamma de tuppers saludables. “Tot aquest creixement no seria possible sense l’esforç, il·lusió i humilitat que exerceix tot l’equip”, setencia Carlos Neila a Món Terrassa. Amb DietTupper, espera donar cobertura a un altre gamma de client, orientat a aquelles persones que volen menjar sa però que per culpa de la feina o de circumstàncies personals no poden dedicar un temps a la cuina.

Comparteix

Icona de pantalla completa