TerrassaCentre enceta de nou el Calendari d’Advent, on cada dia es repartiran regals als clients dels seus establiments associats. Aquesta iniciativa va estretament vinculada a la campanya de Nadal de l’associació comercial, amb la qual es busca incentivar la compra i alhora, crear un ambient festiu i nadalenc a totes les llars terrassenques.
“Per Nadal, cada dia un regal”, repartirà des del pròxim dia 1 de desembre i fins al dia 24 de desembre una bona pila de sorpreses. A través del seu perfil d’Instagram (@terrassacentre) i sota el hashtag #nadalterrassacentre, l’associació organitzarà un sorteig diari de regals de diferents botigues associades a Terrassa Centre.
Com participar en els sortejos del Calendari d’Advent
Per participar-hi, l’usuari haurà de seguir el perfil d’Instagram de Terrassa Centre, fer un ‘like’ a la publicació corresponent del sorteig del dia i mencionar dues persones als comentaris. Tothom hi pot participar tantes vegades com vulgui, sempre que mencioni a persones diferents. La participació estarà oberta des del moment de la publicació del post (on es dirà quines botigues donen un regal aquell dia) fins a les 22 h del mateix dia. Al dia següent, i a través de les històries, l’associació Terrassa Centre mencionarà els guanyadors, que seran triats a l’atzar, i que tindran fins a 15 dies per anar a buscar el seu regal a la botiga corresponent. En el cas del sorteig del 24 de desembre, els guanyadors es comunicaran el dia 27 de desembre.
A més, cada botiga que participa en aquest calendari d’advent tindrà un pòster a l’aparador on anunciarà quin dia sorteja el regal. Això sí, els regals són sorpresa!
Des Terrassa Centre expliquen que amb aquest calendari d’advent de la ciutat, es vol “celebrar amb tots els egarencs i egarenques aquestes dates tan especials, sempre fomentant el comerç local del centre de Terrassa. I a més, fer-los sentir orgullosos del comerç i dels comerciants de la ciutat en base als valors de la proximitat i del tracte proper i familiar. En definitiva, fer ciutat i oferir-los un comerç de confiança basat en la singularitat i diversitat dels seus productes”.