MónTerrassa
Banco Mediolanum inaugura un nou despatx d’assessors a Terrassa
  • CA

L’entitat especialitzada en assessorament financer Banco Mediolanum ha inaugurat una nova oficina a Terrassa amb desptaxos d’assessors Family Bankers -els assessors financers personals de l’entitat-. Les noves instal·lacions es troben al barri de Ca n’Aurell, al carrer de Galileu, 264, i compten amb un total de 120 m2 de superfície.

Les noves instal·lacions a la nostra ciutat “demostren el compromís de Banco Mediolanum amb el desenvolupament de la seva activitat a Catalunya“, informa l’entitat en un comunicat. Cinc Family Bankers desenvoluparan la seva activitat des d’aquesta nova ubicació, que seguiran oferint assessorament financer personalitzat als seus clients, des d’aquest despatx o bé anant allà on el client decideixi.

Les noves instal·lacions responen a l’objectiu d’impulsar el creixement de l’activitat de Banco Mediolanum a la comarca del Vallès Occidental. “L’entitat es troba immersa en un procés de selecció de nous assessors que vulguin desenvolupar la seva activitat professional amb l’entitat”, comuniquen.

D’aquesta manera, Banco Mediolanum es posa a disposició de tots aquells professionals de les finances que vulguin emprendre una carrera pròpia dins del món de l’assessorament financer i convertir-se en Family Bankers.

Banco Mediolanum

El Grup Bancario Mediolanum, al que pertany Banco Mediolanum, va néixer l’any 1982 “amb l’objectiu de gestionar l’esforç i les il·lusions de les famílies a través de les seves finances“. Actualment, compta amb més de 2.260.000 de clients a Itàlia, Irlanda, Alemanya, Luxemburg i Espanya. Es un dels principals protagonistes de l’índex FTSE MIB (índex borsàtil integrat pels principals valors per capitalització del marcat italià). “I un dels majors actors del mercat de l’estalvi gestionat a les famílies”, i afegeixen que és “un dels grups bancaris europeus amb major solidesa financera i patrimonial”.

El seu model innovador es basa en la figura del Family Banker, un assessor financer personal al servei del client “les 14 hores, 365 dies i en la Multicanalitat, que permet interactuar amb la entitat, a més d’estar informat a través del mòbil, l’ordinador o la tablet”. El resultat de tot és un servei “100% personalitzat, còmode i segur, basat en el compromís, la confiança, i sobretot, l’acompanyament fins que s’arriba a les metes”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa