MónTerrassa
Ballart: “Volem un Govern que ens escolti per atraure indústria a Terrassa”

“El que reclamem és un Govern de la Generalitat que estigui al costat dels ajuntaments i que ens escolti”. Aquest ha estat un dels principals missatges que Jordi Ballart ha enviat a l’actual Govern de la Generalitat durant la visita institucional a Terrassa de Miquel Sàmper, conseller d’Empresa i Treball.

Aquest matí, l’alcalde de Terrassa, acompanyat de portaveus dels grups municipals, han rebut al conseller en una trobada per parlar sobre les futures actuacions a la ciutat en matèria d’empreses. Abans de la reunió, el conseller ha signat el Llibre d’Honor de la Ciutat de Terrassa i, juntament amb l’alcalde terrassenc, han atès els mitjans de comunicació.

Durant la seva intervenció, Ballart ha celebrat que Miquel Sàmper, extinent d’alcalde de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Terrassa, tingui un càrrec al nou govern de Salvador Illa. “Té experiència a la política municipal i crec que és molt positiu que persona com ell formi part del govern de la Generalitat de Catalunya”, ha remarcat l’alcalde.

Així mateix, Jordi Ballart també ha destacat que una de les principals reclamacions que fa al nou Govern és “que estiguin al costat dels ajuntaments”. “Volem que, més enallà de les paraules, puguem arribar a concretar dispositius per aconseguir atraure indústria”, ha afegit Ballart. Tot i això, ha afirmat que “estem segurs que comptarem amb aquesta complicitat i amb aquesta col·laboració per part del Govern de la Generalitat”.

Visita institucional a Terrassa del conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper | Oriol Manrique

Ballart: “Terrassa té més de 800.000 metres quadrats de sòl industrial”

Sobre les futures polítiques d’indústria i empresa a Terrassa, l’alcalde de la ciutat ha afirmat que “Terrassa té molts reptes”, però també ha subratllat que “és una ciutat que té moltes oportunitats”. “Actualment, tenim més de 800.000 metres quadrats de sòl industrial disponible i que es desenvoluparà en els pròxims temps” ha remarcat Jordi Ballart.

Davant aquestes oportunitats a la ciutat en matèria industrial, Ballart ha remarcat que la voluntat de l’Ajuntament de Terrassa és “anar de la mà del Govern de la generalitat a l’hora d’atreure inversions i indústria, amb l’objectiu d’aconseguir nous llocs de treball”. Així mateix, l’alcalde també ha volgut recordar que la ciutat “té un gran potencial” i ha destacat la “privilegiada posició de la ciutat al mapa de Catalunya a la gran porta de la regió metropolitana de Barcelona”.

Comparteix

Icona de pantalla completa