Alerta per la visita a domicili de falsos treballadors de Taigua. Veïns del barri de Sant Pere han estat molestats per persones que els truquen al timbre de casa demanant que els deixin entrar en qualitat d’inspectors de l’empresa municipal de l’aigua de Terrassa. Segons un dels afectats ha explicat a MónTerrassa, els individus afirmen que estan duent a terme un estudi sobre la qualitat de l’aigua de l’aixeta i que necessiten entrar per prendre’n mostres.
L’aparició d’aquests suposats treballadors ha causat suspicàcia, i per això han fet córrer la veu per esbrinar què hi ha de cert. Doncs bé, des de l’Àrea de Control de Qualitat de TAIGUA han manifestat a MónTerrassa que “no es fan visites imprevistes a domicilis particulars per fer proves sobre la qualitat de l’aigua ni sobre cap estudi concert. Únicament es procedeix així en casos puntuals, a petició dels mateixos usuaris que avisen d’alguna incidència en l’aigua de consum, amb els que contactem prèviament per concertar visita”.
Sempre trucar a Taigua, en cas de dubte
Així doncs, queda clar que no tenen res a veure amb l’empresa municipal. No és la primera vegada que aquesta situació passa. Normalment, solen ser empreses dedicades a la venda de màquines dispensadores o purificadores. S’aprofiten de la confusió -sovint diuen allò de “som de l’aigua”- perquè se’ls deixi accedir a casa, i un cop allà, prenen una mostra i li diuen al veí que l’aigua que li arriba és de mala qualitat i que necessita un dels seus aparells.
Tota precaució és poca, per això, des de Taigua afegeixen que “els veïns que es trobin en aquesta situació, poden contactar telefònicament amb TAIGUA en el moment mateix de rebre aquestes visites al telèfon 93 736 28 20 i demanar per l’Àrea de Control de Qualitat per poder parlar directament amb aquestes persones que diuen ser de TAIGUA (i no ho són) i a l’hora, tranquil·litzar als afectats”.