MónTerrassa
35 candidatures opten enguany als Reconeixements Empresarials de Pimec
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Sant Cugat del Vallès
  • Rubí
  • Olesa de Montserrat

Un total de 35 candidatures optaran enguany als Reconeixements Empresarials de Pimec Vallès Occidental. El jurat dels guardons s’ha reunit per deliberar entre les més de trenta candidatures presentades per empreses i entitats del territori. Aquests premis, que enguany arriben a la seva quarta edició, van néixer amb l’objectiu de posar en valor la diversitat, la força i el dinamisme del teixit productiu de la comarca.

En total, les empreses i entitats que s’han presentat opten a les següents categories: Comerç de proximitat, Impuls a la Formació Professional i al Talent, Empresari o empresària jove, Pime innovadora, Creixement industrial, Associacionisme empresarial i Perspectiva de diversitat, sostenibilitat, seguretat i salut laboral.

En el marc de la reunió, el president de Pimec Vallès Occidental, Xavier Pujol, ha destacat “l’alt nivell dels projectes presentats” i la “dificultat de seleccionar les empreses guardonades per la seva qualitat, trajectòria i l’impacte territorial”. En aquest sentit, Pujol també ha agraït la participació de totes les empreses i entitats, així com el seu compromís amb la comarca, la competitivitat, la innovació i la generació de valor econòmic i social.

A banda de Xavier Pujol, el jurat dels Reconeixements Empresarials del Vallès Occidental està conformat pels vicepresidents Montse Argemí, Miquel Àngel Salazar i Jaume Maranges; el president de Pimec Joves a la comarca, Albert Valverde; el president de Pimec Comerç Vallès Occidental, Xavier Olivé; la representant de Pimec Dona i Empresa, Cristina Simona, i el delegat territorial de Pimec Vallès Occidental, Miquel Martínez.

El lliurament dels guardons se celebrarà el 18 de juny a Rubí

El lliurament d’aquests guardons tindrà lloc el pròxim 18 de juny al Pavelló de La Llana de Rubí. L’acte serà conduït per la periodista Aina Galduf i comptarà amb la participació del ministre d’Indústria i Turisme, Jordi Hereu; el conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper; l’alcaldessa de Rubí, Anna Maria Martínez; el president del Consell Comarcal del Vallès Occidental, Xavier Garcés, i el president de Pimec, Antoni Cañete.

La ponència central de la gala anirà a càrrec del president de l’Observatori de la Pime de Catalunya i catedràtic d’Economia Financera i Comptabilitat de la Universitat Pompeu Fabra, Oriol Amat, qui parlarà sobre la dimensió empresarial i la productivitat de les pimes.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa