L’Hospital Universitari Mútua Terrassa està de dol després que s’hagi donat a conèixer la mort del doctor Lluís Moga Donadeu, cap del servei de Cirurgia Vascular de l’entitat sociosanitària, especialitzat en Angiologia i Cirurgia Vascular. Mútua Terrassa va informar de la notícia ahir divendres a la nit, dia 2 de febrer, en una publicació a través de les xarxes socials.

“Ens dol comunicar que ens ha deixat el Dr. Lluís Moga Donadeu, cap del servei de Cirurgia Vascular”, comunicava l’entitat. “Des de la tristor més profunda acompanyem la seva família, amics i companys en el sentiment”. I afegien: “Descansa en pau Dr. Moga, que la teva saviesa, compromís i bon fer ens acompanyi sempre”.

Missatges de dol i condol a la família i amistats de Lluís Moga

Alguns terrassencs i terrassenques han expressat el seu condol a familiar i amics en resposta a la mala notícia que ha comunicat Mútua Terrassa. Entre aquests, l’ex conseller de la Generalitat de Catalunya, Josep Rull, qui ha escrit en resposta que “ens deixa un gran metge, una persona lluminosa. ACS”.

Alguns dels serveis que oferia el doctor Lluís Moga

Alguns dels serveis que oferia el doctor Lluís Moga eren: Angioplàstia , By-pass a tronc supraaòrtic/extratoràcic proximal, By-pass a-v amb vena o pròesi per a hemodiàlisi, By-pass extra-anatòmic, By-pass amb empelts vasculars, By-pass de la caròtida cervical, Angioplàstia en oclusió de caròtida i vertebral, By-pass a tronc distal, Cirurgia de la bifurcació carotidea, entre altres.

Comparteix

Icona de pantalla completa