MónTerrassa
Visites guiades i circ en les Jornades Europees del Patrimoni al MNACTEC
  • CA

El Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC) es prepara per gaudir de les les Jornades Europees del Patrimoni 2025. Serà aquest cap de setmana vinent, dies 11 i 12 d’octubre, en un esdeveniment internacional que a casa nostra ha estat molt ben acollir. L’equipament ubicat a la Rambla d’Ègara es prepara per diverses activitats gratuïtes, orientades a fer un tastet de tot allò que podem trobar també la resta de l’any.

Les propostes d’enguany inclouen algunes accions que ja han esdevingut un clàssic. A més de les visites guiades a les voltes de la teulada -una activitat que sempre resulta sorprenent per als nouvinguts al museu-, també hi haurà visites guiades a les sales de reserva del MNACTEC. Repetiran les visites teatralitzades a la fàbrica tèxtil i a les exposicions “La revolució de l’automòbil” i “Gabriel Lluelles, dissenyador industrial”. Però, segurament, una de les coses que cridaran més l’atenció és l’espectacle de circ “Melic-Teixint memòries” que oferirà la companyia If Circus, amb un taller previ pensat per a dones de més de 60 anys i que consistirà en teixir una corda que s’utilitzarà després en l’espectacle.

Les Jornades Europees del Patrimoni se celebren anualment a tot Europa. Palaus, castells, monestirs, jaciments, jardins històrics i altres espais patrimonials com els museus obriran les seves portes perquè els ciutadans gaudeixin de visites gratuïtes i puguin conèixer en profunditat el seu patrimoni.

Programa d’activitats

DISSABTE 11 OCTUBRE

Portes obertes de 10.00 a 14.30 h i de 15.30 a 19.30 h

→ A TERRASSA:

DIUMENGE 12 D’OCTUBRE

Portes obertes de 10.00 a 14.30 h

Per inscripcions o per obtenir més informació de cadascuna de les activitats, cal fer clic a sobre.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa