Pere Portero s’ha quedat a les portes d’entrar al programa musical La Voz 2025. L’artista de Terrassa ha pujat a l’escenari en la tercera jornada d’audicions “a cegues” que s’ha emès aquest dissabte a Antena3, i, malauradament, no ha aconseguit que cap dels ‘coaches’ fes girar la seva cadira. Aquest jove de 28 anys ha presentat una proposta arriscada -en això han coincidit tots els presents- amb la cançó “Arcade“, de Duncan Laurence. És una balada popera que requereix paciència i delicadesa, i en això, l’egarenc en va sobrat.

Tanmateix, i malgrat que l’actuació ha creat un sentiment d’acolliment i de benestar entre el públic assistent al plató, no ha estat prou per captivar als quatre membres del jurat: Pablo López, Malú, Sebastián Yatra i Mika. Això sí, Portero s’ha pogut endur l’experiència de pujar dalt de l’escenari i ser escoltat per milers de persones, i a més, ha rebut paraules d’encoratjament i de bon fer per part dels coaches. Per exemple, Yatrá ha volgut agafar primer el micròfon per reconèixer el talent del terrassenc, “Estem tan sorpresos com tu, estava esperant aquell últim segon per anar amb tot. Tens una veu brutal, i espero que això no et desmotivi”, mentre que Mika ha lloat que “el teu instrument es troba dins teu, no sempre sona igual”.

Satisfet amb l’experiència i xup-xup a les xarxes

L’eliminació de Pere Portero ha causat força xup-xup a les xarxes socials, ja que molts consideren que ha estat una “injustícia”, perquè el jove havia demostrat que tenia prou talent per passar almenys la fase classificatòria. Només cal fer un cop a les desenes de comentaris que té el vídeo publicat a la plataforma Youtube on destaquen la veu “preciosa” del cantant.

També és cert que alguns coincideixen amb el jurat apuntant que s’esperaven algun gir de veu o canvi que acabés de fer notable el potencial que estan segurs que té. Sigui com sigui, el mateix artista de Terrassa ha volgut agrair l’oportunitat que se li ha ofert, “M’ha encantat l’experiència, ha estat tot molt intens. Espero que l’hagueu rebut amb l’estima amb què jo l’he fet”, ha manifestat a través de les xarxes socials.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa