MónTerrassa
Torna el Festival d’Estiu a la Seu d’Ègara amb tres concerts i activitats

La Seu d’Ègara tornarà a acollir una nova edició del Festival d’Estiu Seu d’Ègara organitzat per l’Orquestra de Cambra Terrassa 48. Enguany serà la dotzena edició, que tindrà lloc del 15 al 20 de juliol, amb concerts i altres activitats: una conferència inaugural, un tastet amb un quartet de corda, un concert familiar i, finalment, tres concerts a la Seu d’Ègara.

L’Orquestra té una temporada estable a la ciutat, però els fa molta “il·lusió” presentar cinc dies de festival obert a tota la ciutat, a l’entorn de la Seu d’Ègara, i “amb concerts més frescos i amb una visió musical encara més oberta”, tal com van explicar durant la presentació del cicle Fem Estiu aquesta setmana en roda de premsa a la Masia de Ca n’Anglada.

Programació del XII Festival d’Estiu a la Seu d’Ègara

Hi haurà tres activitats de petit format per “fer xup-xup”. El primer serà una conferència inaugural a càrrec de Joan Vives “La música a la Venècia del barroc, entre l’església i els Ospedali” el dilluns 15 de juliol a les 18h a la Biblioteca Central de Terrassa, amb entrada lliure. El dimecres 17 de juliol a les 20:30h, a La Coral de Prodis, tindrà lloc ‘Tastets del Festival d’Estiu’ – Quartet de corda de l’OCT48, i també serà gratuït. Finalment, el divendres 19 de juliol a les 17h tindrà lloc el concert familiar ‘Les Aventures de Gulliver’, a la Biblioteca Central de Terrassa, també amb entrada gratuïta.

A part d’aquestes activitats, hi ha els tres grans concerts a la Seu d’Ègara. El primer serà “Vivaldi – Glòria a la Pietà. El cant de Le Figlie di Choro” amb el Cor Infantil Amics de la Unió, amb la direcció a càrrec de Jordi Casas, el dijous 18 de juliol a les 22h. El segon és “El racó de les paraules. Paraules que expliquen música i música que explica paraules” amb Anna Ycobalzeta i Rosa Cadafalch (Rapsodes) i Orquestra de Cambra Terrassa 48, i amb Quim Térmens a la direcció. Finalment, l’últim concert serà “L’OCT48 i Magalí Sare. Una esponja musical que emociona i pessiga” amb Magalí Sare (veu i composició), OCT48, Aleix Puig i Manuel Martínez del Fresno (arranjaments orquestrals) i Quim Térmens a la direcció.

El preu de cadascun d’aquests concerts és de 14 euros, però hi ha un abonament pels tres concerts de 30 euros.

Tota la informació dels concerts i les activitats es poden consultar clicant en aquest enllaç.

Comparteix

Icona de pantalla completa