MónTerrassa
El terrassenc Hugo Pérez guanya el talent show televisiu “InfluenX3r”

El creador de contingut Hugo Pérez ha guanyat el talent show “InfluenXe3r”. El programa de SX3 i 3Cat ha donat a conèixer aquest dilluns, dia 6 de gener, el vencedor d’aquesta segona temporada. El jove terrassenc de 20 anys s’ha aconseguit imposar amb el 60% del suport del públic, deixant molt enrere els seus competidors. Ha estat un triomf merescut i suat, ja que ha hagut de demostrar que és el millor “influencer” durant 12 episodis. El públic ha tingut en compte no només la creativitat i autenticitat dels seus continguts digitals, sinó també que aquests fomentin un consum responsable i uns bons hàbits d’ús de les pantalles, especialment als més petits.

Conegut a les xarxes socials amb el @ de hugohipo, Hugo Pérez va deixar clar des del primer episodi el seu orgull per ser de Terrassa. En aquesta temporada hem pogut veure’l mostrant tot el seu talent, aprofitant tot allò que ha après durant els seus anys d’estudi de periodisme a la UAB, també de la seva faceta de comunicador, perfeccionada amb estudis de teatre a l’escola Liceo Egara i Institut Torre del Palau. Afirma que va ser aquesta etapa qui va marcar l’inici de la seva passió “per parlar, escriure i desenvolupar-se enfront d’un públic i càmeres”.

El terrassenc ha crescut professionalment treballant per mitjans locals, WiZink Center, festivals de música o discogràfiques. Actualment, exerceix de reporter tot terreny i col·laborador en programes com “Habitació 910” de Betevé.

El millor de 15 creadors de continguts digitals

Carla Laubalo ha estat l’encarregada de presentar la segona temporada del concurs. Una temporada “molt més ambiciosa, emocionant, divertida i especialment divulgativa”, on els 15 concursants han hagut de superar variats reptes: tutorials, primeres vegades, ressenyes culturals, parlar de temes importants per a ells, de medi ambient, d’intel·ligència artificial… El jurat ha estat format per Paula Alós i Albert Roig, el qual nominava a cada programa tres dels talents, mentre que els dos crítics, una parella de nens o nenes d’entre 8 i 12 anys, en salvaven un. Finalment, l’escola convidada de públic tenia la darrera paraula per decidir qui era l’eliminat en cada programa.

El programa ha dedicat especial atenció a la divulgació de temes de ciberseguretat, rastre digital, els haters o trolls, la desconnexió digital, la petjada ecològica, entre altres.

Els concursants d’aquesta segona temporada del programa “Influen3Xr” | 3Cat

Comparteix

Icona de pantalla completa