Més d’una vintena de propostes ompliran la nova temporada del primer semestre de 2024 del Terrassa Arts Escèniques (TAE). Concretament, seran un total de 22 propostes marcades per una gran diversitat d’espectacles. Entre aquests, destaquen els espectacles de sala del cicle Dansa Metropolitana i quatre espectacles dels Divendres de Faves Tendres, “propostes multidisciplinàries amb una mirada jove sobre les arts escèniques”, segons apunta l’Ajuntament en un comunicat.
La regidora de Promoció Cultural i Audiovisual, Rosa Boladeras, acompanyada de personal tècnic del Servei de Promoció Cultural i Audiovisual, ha ofert aquest migdia una roda de premsa a la Sala Cúpula del Teatre Principal per presentar la nova temporada, que arrencarà el 14 de gener amb la funció familiar ‘Com els pingüins’ al Teatre Alegria i finalitzarà el juny amb l’espectacle ‘Jauría’.
A més, durant la presentació també s’han avançat tres espectacles de la temporada del segon semestre del 2014: ‘Conqueridors’, ‘Le Congrès ne marche pas’ i ‘L’Adversari’, tres propostes per les quals ja es poden comprar les entrades.
L’acte ha comptat amb la intervenció de diversos artistes d’espectacles programats que han comentat i recomanat les seves respectives obres. Tota la programació, així com els preus, dies, i hores -incloent els tres espectacles del segon semestre del 2024-, es pot consultar clicant en aquest enllaç.
Més sobre Terrassa Arts Escèniques
Terrassa Arts Escèniques (TAE) és la branca dedicada a les arts vives de l’Ajuntament de Terrassa. Està gestionada pel servei de Promoció i Difusió Cultural disposa de dos teatres: el Teatre Alegria, amb una sala polivalent amb un aforament a la italiana de 219 butaques; i el Teatre Principal, amb una sala de gran format que pot acollir fins a 613 persones, tal com apunten a la pàgina web.
TAE treballa al voltant de 4 eixos: el suport a la creació, l’exhibició, l’educació i la comunitat. En aquest sentit, TAE forma part de la comissió de les subvencions destinades a la creació i producció artístiques Terrassa Crea, disposa d’un programa de residències i impulsa i participa de projectes comunitaris i pedagògics.

