!--akiadsense-->
El tinent d’alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat, Amadeu Aguado, ha presentat la 12a edició del Cicle de Teatre Escenes Locals, que acostarà la programació teatral dels grups de teatre amateur de Terrassa a tots els barris de la ciutat. A l’acte també han participat representants de les companyies participants al cicle. L’acte ha tingut lloc a la Societat Coral Els Amics.
Escenes Locals és un cicle de teatre vocacional impulsat per l’Ajuntament de Terrassa que va néixer amb l’objectiu de donar a conèixer a tots els barris de la ciutat els muntatges de les companyies locals. La propera edició es desenvoluparà del 29 d’abril al 24 de juny amb un total de 13 espectacles a 11 espais diferents de la ciutat.
L’estrena tindrà lloc aquest diumenge, 29 d’abril, amb el Grup Teatral Egarenc que presenta la comèdia L’amor venia en taxi, a les 18.30h a la Parròquia de Sant Cristòfor.