L’Associació Som Riures-Dentistes Solidaris torna a Terrassa amb una nova òpera solidària. Després de l’èxit de “La Traviata, una piccola storia d’amore” a principis de l’any passat amb les entrades exhaurides una setmana abans de la representació, Som Riures torna a organitzar una òpera a la Factoria Cultural de Terrassa, aquesta vegada amb l’estrena absoluta de l’òpera “Mahila” del terrassenc Joan Martínez Colás.
Serà el pròxim divendres, 17 de gener, a les 20:00 hores en un esdeveniment solidari a favor de Som Riures- Dentistes Solidaris, una entitat que dona atenció odontològica gratuïta a persones sense recursos econòmics de la nostra ciutat a través del Centre Dental Les Escoles. Des del 2016, l’entitat ha ajudat a 1.792 persones amb un total de 16.682 tractaments realitzats.
“Mahila” és la història d’una dona hindú amb un passat dramàtic. Les supersticions i els clixés l’oprimeixen i no li permeten desenvolupar el seu gran potencial. Només amb valentia i determinació podrà assolir la llibertat i així esdevenir una heroïna moderna. L’òpera serà protagonitzada per Laia Camps (soprano), Joan Martínez Colás (tenor), Germán de la Riva (baríton), Marc Uroz (cantant i actor), Merche Handrich (mezzo- soprano), Dani Rodríguez (baix) i Daniel Garcia al piano. L’obra també comptarà amb la participació de diferents entitats culturals de la ciutat que s’han sumat a la iniciativa com el grup de Teatre 34 passes, Neit Danza amb Núria Zaragoza, l’Esbart Egarenc del Social, la coral infantil de l’Escola de Música de la Tecnos, el grup de Teatre Dones d’Ègara o el Cor Som Riures, que protagonitzaran les parts més corals de l’obra. En la producció també hi col·laborarà Dave Martin en la producció musical, Carmen Valverde amb la imatge gràfica i la direcció artística de Cristina Salmerón.
Les entrades tenen un cost d’entre 10€ i 26€, es poden comprar a les taquilles de LaFACT o clicant en aquest enllaç.