Els Minyons de Terrassa han actuat aquest diumenge, 27 d’abril, davant la basílica de la Sagrada Família a Barcelona, i ho han fet amb motiu de la Festa Major del barri homònim. L’actuació va tenir lloc a les 12:00 hores del migdia al costat dels Castellers de la Sagrada Família, els Marrecs de Salt i els Castellers del Poble Sec. Tot i que en un principi no descartaven fer un pas més endavant, els malves finalment van arribar a Barcelona amb la intenció de repetir l’actuació que van fer a la diada de Sant Jordi.
L’actuació es va iniciar amb 3 pilars de 4 que han anat seguits del 3 de 8. En segona ronda han afrontat el castell folrat en forma de 2 de 8 amb folre per tancar les rondes de castells amb el 4 de 8. Han tancat la diada amb 2 pilars de 5. Els malves no tornaran a actuar fins al dissabte 10 de maig en l’actuació de la Fira Modernista, Memorial Xavi Bacardit a Terrassa, al pati de Cal Reig (c/ Mare de Déu dels Àngels, 21).

Els Minyons repeteixen l’èxit aconseguit per Sant Jordi
Els Minyons de Terrassa van actuar un any més el vespre de Sant Jordi a Terrassa. Ho han fet com és tradició a la plaça Vella acompanyats dels Castellers de Terrassa. Els Minyons arribaven a aquesta actuació amb la confiança de fer un pas endavant i descarregar el primer castell amb folre de la temporada, avalats pel darrer assaig. L’estrena dels de Cal Reig va estar a segona ronda i en forma de 2 de 8 amb folre que va acompanyar dels dos castells bàsics de vuit, el 3 de 8 a primera ronda i el 4 de 8 a tercera ronda. Van tancar la diada amb un pilar de 5 i 4 pilars de 4.
