MónTerrassa
Emoció i reflexió a Terrassa amb “Històries contra la violència masclista”
  • CA

Emoció i reflexió a Terrassa amb l’exposició “Històries contra la violència masclista“. Aquest divendres, dia 21 de novembre, la sala polivalent del Centre Cívic Avel·lí Estrenjer acollirà la inauguració d’una mostra que presenta una mirada serena sobre la dura realitat de les persones que pateixen violència de gènere. Organitzada per l’AV Poble Nou Zona Esportiva i l’Associació Fotogràfica i de Caminades de l’Ametlla del Vallès AFiC, amb el suport de l’Ajuntament de Terrassa, s’hi podran contemplar fotografies i microrelats que ens conviden a fer un recorregut intens i de compromís social.

La mostra, ha estat impulsada des de l’AFIC, amb la col·laboració de la Biblioteca Municipal Josep Badia i Moret i la Regidoria de Benestar Social, Famílies, LGBTIQ+ i Equitat, i arriba a Terrassa amb la voluntat de “donar espai a mirades diverses, que ajudin a visibilitzar aquesta realitat i a fomentar una consciència col·lectiva transformadora”.

Microrelats amb fotografies de denúncia

La mostra recull les creacions literàries i fotogràfiques de persones, a partir dels 11 anys, que van voler voluntàriament participar-hi. El projecte es va desenvolupar en dues fases. La primera, literària, consistia en la presentació de microrelats vinculats a la temàtica —històries contra la violència masclista—. A partir d’aquests textos, es va donar pas a la segona fase, fotogràfica, en què la ciutadania va presentar imatges inspirades directament en els microrelats publicats. “D’aquesta manera, l’exposició combina paraula i imatge en un diàleg creatiu que reforça el missatge de denúncia, consciència i compromís social que la impulsa”, subratllen les entitats organitzadores

Dades bàsiques
Fotografia i Microrelats: “Històries contra la violència masclista”
Del 21 al 30 de novembre de 2025
Inauguració: divendres 21 de novembre, a les 19 h.
Centre Cívic Avel·lí Estrenjer
De dilluns a divendres de 9.00 a 21.00 h. Dissabtes de 10.00 a 14.00 h. i de 16.00 a 20.00 h. (excepte festius)

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa