La Nova Jazz Cava acollirà aquest diumenge, dia 9 de febrer, un concert solidari ple de música i emocions. El cantant i compositor Litus serà el gran protagonista d’aquesta jornada, que vol combinar la música del terrassenc amb la solidaritat i l’esport inclusiu.
L’esdeveniment, que arrencarà a les 7 de la tarda, està impulsat per Àreadaptada Associació, una entitat terrassenca referent en el món de l’esport de la bicicleta i el submarinisme adaptat. L’associació treballa des del 2005 per reivindicar l’esport inclusiu per a persones amb i sense discapacitat amb el concepte de compartir esport i natura. Disposen d’un ampli ventall de bicicletes adaptades i solucions tècniques que cobreixen tota mena de discapacitat. L’acte també comptarà amb la col·laboració de l’Ajuntament de Terrassa i amb diverses entitats i empreses locals.
Durant el concert, els assistents podran gaudir del repertori propi recent de Litus, però també hi participaran altres artistes importants del panorama musical català. Alguns dels artistes que ja han confirmat la seva presència són Alicia Rey amb les Odettes (Elisabet Jorba, Analia Ivaseta i Ana Garcia), l’Ana Moya, Joan Tena, Miquel Abras, Jofre Bardagí i Sara Roy. Tot ells són artistes i amics del cantant català que han volgut participar en aquest especial concert solidari.
Des de la Nova Jazz Cava destaquen que els concerts de Litus són “show total impregnat d’energia i emoció”. “Un directe sense embuts fruit de l’experiència obtinguda durant els 25 anys de trajectòria que l’han convertit en un dels artistes més versàtils talentosos del moment”, afegeixen des de la sala de jazz terrassenca.

Pájaros de Desván, el darrer treball de Litus
L’últim treball de Litus es diu Pájaros de Desván, un disc de cançons pròpies interpretades conjuntament amb altres artistes. Al treball, hi han participat músics que admira com Coque Malla, M-Clan, Mikel Erentxun, Ovidi Tormo, Ivan Ferreiro, Gavy Moreno, La Guardia, El Kanka, Nina de Juan, Pablo Novoa i Rufus T. Firefly. A més, el disc també inclou dos temes en català; ‘Temps de canvis’, amb la terrassenca Gemma Humet, i ‘El primer passeig’, amb Sopa de Cabra.