Comencen els càstings per escollir els nous concursants d’Operación Triunfo. Aquest dilluns, dia 5 de maig, Barcelona acollirà la primera convocatòria d’aspirants. Serà a partir de les 10 del matí, a l’Espai Mestral del Port Olímpic de Barcelona, en una jornada que es preveu llarga i molt intensa. Aquesta serà la primera aturada d’una gira de recerca que passarà per ciutats com València (8 de maig), Bilbao (14 de maig) o Sevilla (22 de maig) i que finalitzarà a Madrid (12 de juny).
Per tots aquells que estiguin interessats a provar sort en el programa televisiu, es recorda que cal portar el DNI o permís de residència a mà. I cal tenir més de 18 anys. Sense això no es permetrà la inscripció. Es recomana, davant el que es preveu una llarg espera a l’aire lliure, portar una ampolla d’aigua i crema solar. I es recorda que el fet que una candidatura hagi estat refusada en una ciutat no impedirà que els candidats puguin tornar a provar sort en una altra de les convocatòries.
Com passa en cada edició, s’espera que siguin milers d’artistes els que s’acostin al càsting d’un dels talent shows amb més recorregut a l’Estat. I un any més, els fans podran seguir en directe els càstings a través del canal de Youtube del programa.
Les novetats del programa, en comptagotes
Per segon any consecutiu, l’encarregat d’organitzar Operación Triunfo serà Prime Video. La plataforma en streaming ja va anunciar just acabar la seva primera edició, que tenia pensat repetir l’experiència i que comptava amb Terrassa per poder tornar a acollir les gales i l’acadèmia. D’aquesta manera, els platós del Parc Audiovisual de Catalunya tornaran a gaudir dels ‘triunfitos‘.
Pocs mesos després, donava a conèixer la data d’estrena: el setembre de 2025. I la presentadora: Chenoa. D’aquesta manera es posava en marxa la maquinària, que fa un pas més aquest maig i juny amb la selecció dels participants.
Es pot anar seguint les últimes novetats del programa a través de les xarxes socials, on es van anunciant informacions més detallades sobre els càstings i sobre les incorporacions en l’staff.