MónTerrassa
Els Castellers de Terrassa arrenquen temporada amb dos castells de 7

Els Castellers de Terrassa han arrencat temporada amb dos castells de 7. Aquest cap de setmana passat, la colla ha iniciat el curs, i ho ha fet amb la tradicional participació a la diada castellera de Santa Eulàlia, per la Festa Major d’Hivern d’Esparreguera. L’entitat ha tornat a acompanyar els seus fillols, els Castellers d’Esparreguera, en una jornada que ha servit per calibrar les forces i l’estat de sortida dels blau turquesa, de cara a encarar un any que s’espera que porti bons resultats.

Els motors es van escalfar de bon matí, en què una part de la colla va desplaçar-se fins al municipi del Baix Llobregat a peu, sortint des de la seu del carrer Pasteur. Una bona caminada per arribar amb molta fam de castells. Tot just acabada la missa, torn per a la jornada castellera. El 3de7 va ser l’escollit com a debut de la temporada. Tot i algun desajust pel que fa a la quadratura, es va poder completar amb satisfacció.

4d7 pels Castellers de Terrassa a la plaça d’Esparreguera | CdT

Preparant el 3d7 aixecat per sota

A segona ronda, la tècnica optava pel 4de7, que va ser tranquil i plàcid en tot moment. Mantenint les mides i la quadratura des d’un inici, es va assolir amb solvència. A tercera ronda, però, els Castellers no van poder completar la tríada de 7. Expliquen des de la colla que per la manca d’efectius presents a la plaça d’Esparreguera es va haver de “rebaixar pretensions” i es va optar per fer el 3 de 6 aixecat per sota.

Malgrat que això podria suposar un contratemps, des de la tècnica ho van viure com una oportunitat per continuar treballant amb la feina feta la temporada passada per consolidar l’estructura, i aconseguir una de les fites marcades per enguany: portar a plaça el 3d7 aixecat per sota, un castell poc habitual. “Apostem per mantenir i alhora ampliar la gamma de castells de set. Som de les poques colles que vam completar aquest castell la temporada anterior”, exposen. Per a cloure la diada, es descarregaven dos pilars de quatre.

Castellers de Terrassa: 3de7, 4de7, 3de6ps, 2pde4.
Castellers d’Esparreguera: id4de7, 3de7, id5de6, 5de6, 4de6, 2pde4.

La jornada dels Castellers de Terrassa a Esparreguera es va tancar amb els dos pilars | CdT

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa