!--akiadsense-->
Amb l’assistència del regidor de cultura Jordi Flores, i amb unes 100 persones en el dinar, i unes 150 en el espectacle de després, aquest diumenge va tenir lloc l’anual dinar de germanor de l’entitat Amunt i Crits.
La festa va servir per lliurar uns 70 trofeus a tots els dansaires, obtinguts durant tota la temporada. Enguany va recaure el trofeu “Miquel Piñol” en Xavi Matas i Montserrat, tresorer de l’entitat i dansaire de la colla Continuïtat, per tota la seva trajectòria. Es van fer entrega de les insígnies per 10 anys a Susi Davi, Joaquim Gonzalvez. Per 20 anys, Serafí Valero, Albert Sanchez i Pilar Vallet. I per 40 anys a Nuri Escudé. A més les juntes de l’entitat, també van fer un homenatge a Nuri Escudé per tots els seus anys de dedicació.
En acabar el dinar, les dues anelles de l’entitat la alevina, Petits Amunt i Crits, i la juvenil Cors Juvenils, van fer un espectacle amb músiques del moment. Així mateix, i en directe, es va poder escoltar la sardana Benvinguts del compositor Joan Lluis Moraleda, amb motiu dels 25 anys dels Jocs Olímpics, interpretada per dos joves de la colla, a la tenora en Gerard Montsech, i com a solista a Ariadna Moraleda, filla del compositor.
!--akiadsense-->
