La tercera edició de la Toka Merkat arriba aquest 6 de novembre al Parc Audiovisual de Catalunya amb la voluntat d’apropar els dissenyadors catalans i terrassencs amb el públic, per singularitzar l’esforç de dissenyar, confeccionar i produir a escala local, en una indústria altament globalitzada. Es tracta d’una trobada de dissenyadors i productors locals, que vol posar en valor la moda i el disseny de proximitat. Enguany, l’edició estrena la ubicació de la Capella de l’antic Hospital del Tòrax, un nou espai per descobrir de les bastes instal·lacions que conformen el Parc Audiovisual de Catalunya. La celebració serà amb un jornada única, el 6 de novembre, de 10:00h a 20:00h.

El mercat aposta per creadors que treballen amb materials respectuosos amb el medi ambient, amb un disseny únic i exclusiu i un tipus de producció conscient, que defuig les grans produccions massives i seriades. Una filosofia que reivindica el comerç de proximitat i la producció pròpia i feta aquí. es consolida com un mercat pop up de moda i disseny de proximitat. Amb aquests valors, la Toka MArket s’ha consolidat com un mercat pop up de moda i disseny de proximitat.

Quines marques s’hi podran trobar?

Entre els expositors repetiran alguns dels grans noms de la moda catalana, com Txell Miras, que la setmana passada va presentar la darrera de les seves col·leccions al 080, o Josep Abril, dissenyador de referència per a la moda d’home establert a Barcelona. D’altres firmes, amb una llarga tradició, com Who Barcelona, o Killing Weekend hi participaran per primera vegada. Entre les novetats, es compten la firma EG Complements, BKD Homewear o See the Moon, marques totes elles amb arrels terrassenques.

Repeteixen Piñata Pum, roba orgànica i sostenible infantil amb dissenys propis i originals; The Roulette, marca intemporal tant per a home com per a dona d’una jove emprenedora terrassenca, Clara Lluch; Sublim, moda unisex, còmoda i urbana; Ingel Brand Shoes, calçat exclusiu i singular produït a Catalunya; i les propostes en joieria de Mònica Cusidó – Joies amb ànima, joies amb dissenys únics o les d’Anna Iturri Joies. Com en l’anterior edició, es podrà també comprar roba per a vestir la llar amb les produccions de Booboo the brand, amb elements de roba per a la llar feta amb materials naturals.

Una altra de les novetats és que el cuiner Alfons Ferrero, responsable del restaurant Fora de Carta (Camí Fondo, 17, Terrassa), disposarà d’una parada on es podrà esmorzar, dinar o picar entre hores, fins al vespre.

Comentaris

    Jorge Novembre 01, 2021 | 08:44
    Me pregunto si será para gafapastas de clase media-alta o "los normales" también encontraremos precios "de persona".

Nou comentari