Una avaria a la línia elèctrica d’Endesa va deixar aquest dimecres, 15 d’agost, sense llum, durant més de set hores, a mig miler d’abonats de Castellbisbal.

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de l’Ajuntament ofereix assessorament a totes les persones que desitgin presentar una reclamació. En aquesta línia, recomana a tots els clients afectats, seguir els següents passos:

  • Presentar reclamació a la companyia subministradora / comercialitzadora. Si es fa per telèfon, demanar número d’incidència, i si la reclamació es fa per escrit, que quedi constància de la mateixa.
  • Contactar amb les assegurances que tinguin contractades i consultar amb elles si cobreixen els possibles desperfectes. En cas positiu, cal presentar una reclamació a l’asseguradora pertinent.
  • Si transcorregut un mes no s’obté resposta, o la resposta no és satisfactòria, demanar hora de visita a l’OMICque, amb la documentació de les reclamacions presentades inicialment a les companyies, farà un seguiment del cas i, si és necessari, interposarà una nova reclamació.

Podeu contactar amb l’OMIC per correu electrònic (consum@castellbisbal.cat) o per telèfon al número 93 772 00 55.

Nou comentari