!--akiadsense-->
El Ple de l’Ajuntament de Castellbisbal del mes de maig, celebrat la setmana passada, ha aprovat destinar part del superàvit del 2016 a ampliar serveis municipals, fer millores en alguns espais públics i equipaments i encarregar la redacció d’alguns projectes d’obres. En total, s’han reservat 319.600 euros, per a aquests conceptes. Totes aquestes modificacions pressupostàries es van aprovar amb els vots a favor d’Alternativa per Castellbisbal, Esquerra Republicana de Catalunya i Ciutadans i amb les abstencions del Partit dels Socialistes de Catalunya i del Partit Dèmocrata Europeu Català.
De totes les modificacions pressupostàries aprovades, la partida econòmica més gran (55.000 euros) es destinarà a les obres de restauració de l’ermita de Sant Joan de Benviure. La preservació del patrimoni històric local rebrà també 21.700 euros per continuar amb les tasques de catalogació de les peces del Museu de la Pagesia.
Millores en equipaments
Entre les millores en els equipaments municipals, destaquen els 19.000 euros reservats per substituir els dos acumuladors d’aigua sanitària de l’Illa Esportiva que han esgotat la seva vida útil i un dels quals ja no funciona. També s’ha aprovat una partida de 37.400 euros per fer diverses millores a l’escola Mare de Déu de Montserrat, entre les quals destaca l’arranjament de la coberta del pati. En manteniment, millora i reparació de l’Ajuntament, Els Costals i el cementiri s’hi invertiran 85.000 euros.