!--akiadsense-->
L’Ajuntament posarà en marxa, per primera vegada, una oficina d’atenció al ciutadà (OAC) a Can Santeugini. Es tracta d’un nou servei municipal pensat per atendre els veïns del sector nord-oest del poble que inclou Costablanca, Ca n’Oliveró, Can Nicolau de Dalt i Colònia del Carme, a més, evidentment, de Can Santeugini. L’oficina també vol servir per facilitar els tràmits administratius als residents de les masies i nuclis disseminats d’aquella zona.
L’objectiu és aconseguir que l’OAC del sector nord-oest pugui desenvolupar funcions de registre general i de finestreta única i que, per tant, s’hi puguin presentar totes les sol·licituds i documents que hagin d’adreçar-se a l’Ajuntament.
En les darreres setmanes, s’ha estat treballant en la definició de l’oficina d’atenció al ciutadà així com en els serveis que haurien de prestar-s’hi i, a hores d’ara, s’ultimen els detalls perquè l’OAC pugui ser una realitat al més aviat possible. En aquest sentit, l’alcalde, Joan Playà, va presentar el projecte als grups polítics de l’oposició en el decurs de la reunió de portaveus que es fa un cop cada dos mesos.
Ubicació i horaris
L’OAC de Can Santeugini estarà instal·lada al local social que hi ha a la urbanització i comptarà amb la presència de personal administratiu de l’Ajuntament tot i que també es contempla que puguin desplaçar-s’hi tècnics municipals i representants polítics mitjançant cita prèvia. Algunes de les gestions que s’hi facin es podran resoldre de forma immediata i, en d’altres casos, se n’iniciaran els tràmits igual que es fa a les oficines de l’OAC del centre urbà.