MónTerrassa
Més de 2.000 euros recaptats a la Fira de Drapaires de Vacarisses

Després de dos anys d’aturada a causa de la pandèmia, es va poder tornar a celebrar la Fira de Drapaires, organitzada per l’alumnat de 5è i 6è de les escoles de primària de Vacarisses, juntament amb les seves famílies. Uns dies abans, la població havia pogut dipositar aquells objectes que no utilitzava per donar-los un nou ús i dissabte es va fer un recorregut pels carrers del nucli per aconseguir més donacions.

La jornada de diumenge es va encetar amb una cercavila amenitzada per l’Escola Municipal de Música de Vacarisses i es va cloure de la millor manera, amb 2.200 euros recaptats, que s’han donat a Amics Solidaris de Vacarisses, entitat que gestiona el Rebost Solidari, i a l’ONG You Can Save Them, que ajuda infants.

La fira dels Drapaires es va tornar a celebrar a Vacarisses | Aj. Vacarisses

Onze comerços avancen en la digitalització

D’altra banda, un total d’onze negocis de comerç, restauració i serveis de Vacarisses participen en el projecte “Activitat local i de serveis a persones i ciutadania”, amb l’objectiu d’afavorir la digitalització dels establiments. La iniciativa compta amb la participació de forma coordinada del Consell Comarcal del Vallès Occidental i compta amb una subvenció de la Diputació de Barcelona. A partir de l’anàlisi de maduresa digital i la identificació de negocis que podien estar interessats en la incorporació de pràctiques digitals, es va engegar la fase de treball amb les empreses. Dues agents de capacitació i dinamització digital van dissenyar un procediment per a la presentació de propostes i treballar el contacte per a l’adhesió al projecte, ajustat a les característiques de cada municipi.

Amb aquesta finalitat, el treball es va iniciar amb un taller per compartir com estan canviant els hàbits de consum amb la digitalització, oferir informació sobre eines bàsiques que els comerços poden utilitzar per a la difusió i conèixer què pot oferir-los el projecte. A més, s’han fet visites personalitzades al mateix negoci per abordar la implementació de mesures digitals.

Els establiments participants estan valorant molt positivament l’atenció professional personalitzada que reben, que sovint obre la porta a unes possibilitats d’aplicació que desconeixien i/o no consideraven interessants prèviament. Pròximament, se’ls oferiran diferents càpsules formatives per adquirir progressivament coneixements sobre eines digitals de màrqueting, comunicació amb la clientela o gestió del negoci, comptant amb el seguiment de l’agent de dinamització digital per facilitar la implementació als negocis.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa