Si tens dubtes entorn el projecte de noves àrees de vianants de Terrassa te’ls resolen
aaa

!--akiadsense-->

Tot i que el projecte de les noves àrees de vianants ja es va presentar fa més d’un any en un acte públic celebrat a la seu del Vapor Universitari, l’Ajuntament vol informar àmpliament a la ciutadania abans de fer efectiva la seva implantació, el mes de juliol. Amb aquest objectiu, el proper divendres, 19 de març, a les 18 h, el Consistori durà a terme una sessió informativa oberta a tota la ciutadania, a través del canal YouTube de l’Ajuntament, així com de la plataforma Participa Terrassa.

L’enllaç de YouTube on seguir la sessió informativa és https://youtu.be/fdCvybY3WI0. Per recollir les opinions, dubtes i preguntes de la ciutadania, l’Ajuntament ha obert un procés a la web municipal Participa Terrassa, on s’ha publicat la informació de les noves àrees de vianants del Vapor Gran, del Passeig i del Vapor Ventalló, on quedarà restringida la circulació de vehicles, a excepció de determinats casos (residents, accés a garatges o pàrquings, distribució de mercaderies en horaris preestablerts, entre d’altres).

Recordem que el carrer de la Creu Gran també tindrà restricció d’accés des de la plaça de la Creu Gran, començant així a construir una incipient àrea de vianants, anomenada Seu d’Ègara – Sector 2 (reservant el sector 1 per l’actual Antic Poble de Sant Pere en el futur). A més, fora de l’àmbit de les noves àrees, també es vianalitzaran el carrer de San Marian (entre els carrer de Topete i de Baldrich) i de Sant Cristòfol (entre els carrers de Garcia Humet i de Sant Antoni). Com fer arribar dubtes i opinions? Fins el proper 21 de març, els ciutadans i ciutadanes que ho desitgin poden fer arribar les seves propostes, opinions i preguntes sobre el projecte de les noves àrees de vianants a través de la plataforma municipal Participa (https://participa.terrassa.cat/processes/sessio-inf-arees-vianants-2021). Les preguntes que es registrin abans del 19 de març, i també les que es facin durant el desenvolupament de la sessió informativa Online, es respondran verbalment, en aquesta mateixa sessió. No obstant, el procés seguirà obert 48 hores més i les preguntes que es registrin amb posterioritat a la reunió telemàtica es respondran de manera escrita a través de la plataforma Participa.

A més, els possibles dubtes que surtin amb posterioritat al dia 21 de març, es podran vehicular pels canals habituals de comunicació amb l’administració com són el telèfon informatiu 010 o el mail mobilitat@terrassa.cat

Més informació: https://www.terrassa.cat/arees-de-vianants

Nou comentari