MónTerrassa
Seat obre un concurs per triar el nom del nou SUV, i Terrassa vol jugar
  • CA

El president de Seat, Luca de Meo, ha presentat aquest dijous un concurs per triar el nom del seu nou SUV, “el tot terreny de grans dimensions i germà gran de l’Ateca” que es presentarà el 2018. Cal recordar que Terrassa demana a l’empresa que el nou model es digui Egara.

En roda de premsa, De Meo ha explicat que des que es va anunciar el nou cotxe de la marca durant la presentació dels resultats del 2016, Seat ha rebut més de 500 propostes de noms a través de trucades i de les xarxes socials.

“Pensem que seria interessant proposar a tots els espanyols que ens ajudin a trobar nom per al nostre nou SUV”, i ha afegit que aquesta idea permetrà també a la marca automobilística provar una nova estratègia de màrqueting.

Sota l’etiqueta #SeatbuscaNombre, la companyia ha obert aquest mateix dijous i fins al 22 de juny el procés de participació perquè els usuaris enviïn les seves propostes a través de la pàgina web.

“És un requisit imprescindible que sigui un topònim espanyol”, ha destacat el president de Seat, que ha assegurat que els usuaris poden triar qualsevol nom d’un monument, riu, ubicació o poble de la península.

A més, el nom haurà de seguir l’estratègia de la marca, transmetre els seus valors “i ser fàcil de pronunciar a tots els països en els quals Seat és present”, ha explicat De Meo.

A partir del 23 de juny, i després de recollir totes les propostes dels usuaris, els experts de Seat i de ‘naming’ faran una preselecció de noms per al nou SUV: “Ens comprometem a incloure en aquest procés un mínim de tres noms, però ens reservem el dret d’ampliar-ne el nombre”.

L’anunci dels noms finalistes tindrà lloc el 12 de setembre en el Saló de l’Automòbil de Frankfurt (Alemanya) i, fins al 25 de setembre, tothom podrà votar el seu candidat preferit entre els presentats.

“El que acumuli més vots serà el guanyador”, ha anunciat De Meo, després de la qual cosa la marca desvelarà el nom del nou cotxe abans del 15 d’octubre.

El nou model, que Seat comercialitzarà el 2018, completarà la gamma de SUV de la marca, després dels models Ateca i l’Arona, que s’estrenaran a final del 2017.

L’ampliació i renovació de la gamma està impulsant les vendes de la companyia un 14,5% en els primers quatre mesos de l’any, i ha elevat la facturació un 20,2% en el primer trimestre del 2017, fins als 2.487 milions d’euros.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa