Com restar 300 calories a l’àpat sense canviar d’alimentació

Hi ha senzills trucs que ajuden a baixar de pes

La manera com es menja és important

La manera com es menja és important | Cedida

Un aliment no engreixa el mateix depenent de com el mengem. Hi ha petits trucs que tenen la facultat de restar calories als teus àpats.

Posar els coberts a la taula quan no s’està menjant.

Les persones que mengen més a poc a poc tenen un 42% menys de possibilitats de patir obesitat, segons la universitat japonesa de Kyushu. El cervell triga uns 20 minuts a percebre que l’estómac està ple, i per això, menjar a poc a poc farà que tinguis menys necessitat de menjar més. Un truc per aconseguir-ho és deixar els coberts a taula mentre mastegues.

Menjar assegut.

És important no fer-ho davant l’ordinador, ni caminant mentre es fan altres coses. Si no et concentres en l’àpat, es tendeix a augmentar unes 290 calories l’àpat. Si et concentres en el fet de menjar, menjaràs més a poc a poc.

Vaporitzar l’oli a les amanides.

És un gest senzill però que marca la diferència. L’oli és molt beneficiós per l’organisme, però augmenta l’aportació calòrica dels plats. Vaporitzant l’oli faràs que el plat sigui més lleuger.

Nou comentari