Nova eina a Casa Vapor Gran per facilitar el contacte entre residents i família

Es tracta d'un assistent virtual que permet conèixer les activitats i serveis que l'usuari té programat

Casa Vapor Gran ha estrenat recentment una solució multimèdia per a mantenir el contacte amb els residents i familiars. Es tracta d’un tòtem interactiu ubicat a l’entrada del centre. Les restriccions derivades de la situació de pandèmia han comportat que les visites de les famílies han estat limitades, és a dir, hi ha un accés restringit a totes les instal·lacions i espais del centre.

L’empresa Digalix, experta en solucions interactives, han facilitat un tòtem amb un assistent virtual -que es diu Pere- per ajudar a les famílies a conèixer les activitats, serveis i menús setmanals que els residents tenen programats. A més ofereix un servei extra a les noves famílies perquè coneguin com és el centre, l’equip humà que el forma i els serveis que tenen a la seva disposició els residents així com diverses imatges dels espais.

Casa Vapor Gran també ha estrenat nova campanya publicitària a la façana | Cristóbal Castro
La nova eina multimèdia permetrà un millor contacte entre família i usuari | Cristóbal Castro

Nou comentari